کد خبر: 648085
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۱۰:۳۵:۲۸
| |

رونالدو 16 ساله است!

کارشناس و متخصص تغذیه اسپانیایی باشگاه النصر در گفتگویی به تمجید از عملکرد این باشگاه پرداخت و تاکید کرد که این باشگاه مانند یک باشگاه اروپایی است.

رونالدو 16 ساله است!
کد خبر: 648085
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۳ ۱۰:۳۵:۲۸

خوزه بلیسای اسپانیایی، کارشناس و متخصص تغذیه اسپانیایی باشگاه النصر، در اظهاراتی به روزنامه اسپانیایی رلوو گفت: در النصر مربیان، فیزیوتراپ‌ها و آنالیزورهای زیادی داریم. صبح‌ها تمرین می‌کنیم، در باشگاه غذا می‌خوریم و تمام برنامه‌ها مانند باشگاه‌های اروپایی است.

به گزارش ورزش سه، بلیسا در مورد کریستیانو رونالدو صحبت کرد و گفت: رونالدو مهم‌ترین چهره در فوتبال جهان است. او می‌تواند میراثی بزرگ را در تیم و فوتبال عرب، به ویژه بازیکنانی که خارج از زمان تمرین، برنامه‌ای ندارند، به جای بگذارد.

او توضیح داد: به نظر می‌رسد رونالدو 16 ساله است. او علاقه زیادی به تغذیه درست و تمرین دارد و این اشتیاق را به بازیکنان عربستانی در تیم منتقل می‌کند. از زمان آمدن رونالدو، ستاره‌های النصر، چه داخلی و چه خارجی، متعهد به زمان خواب و تغذیه غذایی مناسب هستند و همچنین بیشتر وعده‌های خود را در باشگاه صرف می‌کنند

بلیسا تایید کرد که تیم النصر یک سرآشپز عربستانی و یک سرآشپز بین المللی با حضور متخصصانی از اسپانیا و برزیل و یک پزشک که در تیم اتلتیکو مادرید کار می‌کرد، دارد.

او در مورد غذای مورد علاقه کریستیانو رونالدو توضیح داد که ستاره پرتغالی و تعدادی از ستاره‌های خارجی تیم عاشق غذاهای سنتی عربستان هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها