کد خبر: 650797
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۲۰:۳۹
| |

ایران و کره فینالیست‌های جام ملت‌ها هستند

عضو اسبق تیم ملی کشورمان پیش بینی کرد که تیم‌های فوتبال ایران و کره جنوبی به فینال جام ملت‌های آسیا در قطر راه یابند.

ایران و کره فینالیست‌های جام ملت‌ها هستند
کد خبر: 650797
|
۱۴۰۲/۱۱/۱۶ ۱۷:۲۰:۳۹

مسعود تابش اظهار داشت: اگرچه بازی پیشِ روی ما با قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا سخت خواهد بود اما احتمال بُرد ما نسبت به پیروزی حریف ۷۰ به ۳۰ درصد است.

به گزارش ایرانا، وی اضافه کرد: در طرف دیگر اُردن و کره جنوبی مسابقه خواهند داشت و حریف عربی با توجه به نمایشی که تاکنون از آن دیده‌ایم نیز تیم دست و پا بسته‌ای نخواهد بود و احتمال راه‌یابی این تیم در مقایسه با کره ۴۰ به ۶۰ درصد است، یعنی با احتساب مجموع شرایط، شانس کره‌ای‌ها بیشتر خواهد بود.

این پیشکسوت و کارشناس اصفهانی فوتبال ادامه داد: مسابقه ایران با ژاپن بازی بسیار خوبی بود، ترکیب مناسبی را توسط امیر قلعه نویی سرمربی تیم در زمین مشاهده کردیم، از طرفی بازیکنان ۸۰ تا ۹۰ درصد آمادگی خود را داشتند، لذا نمایش فوق‌العاده‌ای هم ارائه کردند.

تابش تصریح کرد: نتایج تیم ژاپن و پیش از آغاز جام، در بازی‌های دوستانه بسیار درخشان بود، ژاپنی‌ها تیم‌های بزرگ دنیا را با پیروزی پشت سر گذاشتند بنابراین نتیجه بدست آمده توسط ایران قابل تقدیر است.

وی افزود: اگر تیم ازبکستان بجای قطر به مرحله نیمه نهایی راه می‌یافت شرایط برای ایران بهتر می‌شد زیرا قطری‌ها از میزبانی خود نهایت بهره را خواهند بُرد و این اوضاع را تا حدودی برای ما سخت‌تر می‌کند.

ملی پوش اسبق ایران گفت: بهرحال باید مصاف با ژاپن را فراموش کنیم زیرا هر مسابقه شرایط خود را دارد و باید برای رویارویی با قطر آماده شویم.

تابش خاطرنشان کرد: چیدمان تیم ملی در نیمه دوم مسابقه با ژاپن خوب بود و همین ترکیب می‌تواند روبه‌روی قطر مفید باشد تا در نهایت بعنوان یکی از فینالیست‌ها معرفی شویم.

تیم‌های ایران و قطر و کره جنوبی و اردن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری به مصاف هم خواهند رفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها