کد خبر: 660054
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۸:۰۰:۳۴
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آیا امباپه اسطوره PSG است؟/ دودستگی هواداران در مورد ستاره جداشده

امباپه چند روز قبل تایید کرد که PSG را به مقصد رئال مادرید ترک خواهد کرد. بعد از آن، مربی تیم از ستاره فرانسوی به عنوان یک اسطوره باشگاه ستایش کرد اما هواداران در مورد این بازیکن اختلاف نظر دارند و به دو دسته تقسیم شده‌اند.

آیا امباپه اسطوره PSG است؟/ دودستگی هواداران در مورد ستاره جداشده
کد خبر: 660054
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۱۸:۰۰:۳۴

آیا کیلیان امباپه اسطوره پاری سن ژرمن است؟ لوییس انریکه حکم خود را در این مورد صادر کرده‌ است و البته هواداران پس از تایید خروج ستاره‌ای که می‌گویند به رئال مادرید می‌رود، در این مورد اختلاف نظر دارند.

به گزارش اعتمادآنلاین، لوییس انریکه در مورد جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن صحبت کرد، زیرا به نظر می‌رسد ستاره فرانسوی فصل آینده به رئال مادرید بپیوندد.

امباپه چند روز قبل تایید کرد که PSG را به مقصد رئال مادرید ترک خواهد کرد. سپس مربی تیم از ستاره فرانسوی به عنوان یک اسطوره باشگاه ستایش کرد اما هواداران در مورد این بازیکن اختلاف نظر دارند و به دو دسته تقسیم شده‌اند.

روز جمعه، کاپیتان فرانسه سرانجام اعلام کرد که پس از هفت سال در پایان فصل جاری، پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد. این بازیکن ۲۵ ساله سرانجام به عنوان بازیکن آزاد به غول لالیگا رئال مادرید خواهد پیوست.

یک روز پس از این اعلام رسمی مهاجم، لوییس انریکه، مدیر باشگاه پاریسی درباره خروج این بازیکن صحبت کرد. او از بازیکن ملی‌پوش فرانسوی به‌شدت حمایت کرد و در عین حال او را یک اسطوره باشگاه خواند، اگرچه هواداران همچنان در مورد کمک این بازیکن به باشگاه اختلاف نظر دارند.

لوییس انریکه در گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد انتقال این مهاجم گفت: «او به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک شخص فوق‌العاده است. او یک اسطوره باشگاه است، او هفت سال از عمرش را در باشگاه گذراند، بنابراین من این را درک می‌کنم. تا آنجا که به کیلیان مربوط می‌شود، اینها چیزهایی هستند که همه انجام می‌دهیم. مدت‌ها بود که می‌دانستیم و همه می‌دانستند که این اتفاق می‌افتد و دیروز علنی شد، اما این چیزی را تغییر نمی‌دهد.»

سرمربی همچنین نوع رابطه خود را با بازیکن آتی لوس بلانکوس فاش کرد و افزود: «هرچند آنها می‌خواستند با ما مخالفت کنند و با وجود تکذیب‌های کیلیان، می‌توانم به شما بگویم که او به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک انسان فوق‌العاده است. هنوز یک عنوان برای رقابت وجود دارد (فینال جام حذفی فرانسه در برابر لیون) و من متقاعد شده‌ام که فصل آینده بدون توجه به بازیکنانی که حضور خواهند داشت، قوی‌تر خواهیم بود.»

امباپه در قالب تیم قهرمان زودهنگام لیگ فرانسه، روز دوشنبه در دیدار مقابل تولوز در لیگ یک حضور خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها