کد خبر: 219243
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۷:۴۴:۰۰
| |

مدیرکل زندان‎‌های استان همدان تأکید کرد؛

ضرورت بازدید قضات از زندان‌ها

مدیرکل زندان‌های استان همدان بر ضرورت بازدید قضات از زندان‌ها تأکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و همکاری با مجموعه‌های قضایی استان گام موثری برای رفع مسائل و مشکلات مددجویان برداریم تا روند رسیدگی به پرونده‌ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

ضرورت بازدید قضات از زندان‌ها
کد خبر: 219243
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۳ ۱۷:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن محمدیاری مدیرکل زندان‌های استان همدان در نخستین شورای اداری و برنامه‌ریزی اداره‌کل زندان‌های استان همدان در جمع رؤسای زندان‌های تابعه استان و مسئولان ستادی اداره‌کل در زندان جدید ملایر، با بیان اینکه رؤسای زندان‌ها نیز از بندها بازدید کرده و عرض حضوری با زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنان را در اولویت قرار دهند، اظهار کرد: زندان آبستن حوادث است و باید آمادگی برای مقابله با هر حادثه‌ای را داشته باشیم.

محمدیاری خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های کاهش جمعیت کیفری در زندان‌ها تعامل مراجع قضایی با زندان و حضور مستمر قضات در زندان‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر اشتغال زندانیان تأکید کرد و گفت: اشتغال و حرفه‌آموزی زندانیان مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که این امر در دوران حبس نقش عمده‌ای در ارتقاء امنیت و آرامش محیط زندان دارد.

مدیرکل زندان‌های همدان در ادامه بر برگزاری کمیته اولویت‌های 10گانه سازمان در ستاد اداره‌کل و زندان‌های تابعه استان، هماهنگی در امر ساخت‌وساز و اقدامات عمرانی با اداره‌کل، رسیدگی به امور سربازان و ارائه آموزش‌های لازم، نظارت جدی بر فروشگاه‌ها، استفاده صحیح از دوربین‌های مدار بسته، کنترل مبادی ورودی به زندان‌ها ازجمله جلوگیری از ورود موادمخدر و اقلام ممنوعه به زندان‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها تأکید کرد و یادآور شد: رؤسا و مسئولان ستادی موارد را تا حصول نتیجه لازم دنبال کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها