کد خبر: 294118
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

در ویدئوتیتر «اعتمادآنلاین» ببینید؛

بازگشت کوپن به کشور

امروز که توزیع کالاهای اساسی مردم با مشکل روبه‌روست و سیاست 4200 تومانی نیز نتوانسته به اهداف مورد نظر اصابت کند و از سویی افزایش یارانه نقدی می‌تواند پیامدهای تورمی داشته باشد، استفاده از کالابرگ برای گذار از این شرایط بحرانی مناسب به نظر می‌رسد.

حجم ویدیو: 2.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو
کد خبر: 294118
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۵ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا اصغرزاده - زمزمه‌ها حاکی از بازگشت دوباره کوپن به اقتصاد ایران است، اما این بار با شکلی متفاوت و الکترونیکی خواهد بود.

کوپن واژه‌ای فرانسوی است به معنای ورقه اصلی که هنگام پرداخت منافع، آن را جدا می‌کنند. پای کوپن در سال 1359 و چند روز پس از آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به اقتصاد کشور ما باز شد.

علی‌اکبر لبافی، کارشناس حوزه کار: وظیفه وزارت کار توزیع کوپن نیست، بلکه تولید ثروت و تبدیل آن به رفاه اجتماعی است.

هادی ابوی، دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران: توزیع کوپن موجب کاهش قیمت بسیاری از کالاها در بازار می‌شود.

حسین سلاح‌ورزی، عضو اتاق بازرگانی ایران: با توجه به تجارب گذشته در ایران و سایر کشورهای جهان نمی‌توان انتظار داشت از دل اقتصاد کوپنی یک طرح موفق بیرون آید.

احمد میدری، معاون امور رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: دولت با درخواست وزارت رفاه قصد دارد برای خرید کالاهای اساسی به مردم کوپن الکترونیکی ارائه کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: موضوع کوپنی شدن برخی از کالاها مخالف جدی‌ای در مجلس و بین نمایندگان ندارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها