کد خبر: 399445
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۳:۴۵:۴۹
| |

ضرورت توجه شهروندان به توصیه‌ها برای مقابله با کرونا

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران توصیه کرد شهروندان تهرانی کماکان طرح فاصله اجتماعی در دوره جدید مقابله با کرونا را رعایت کنند.

ضرورت توجه شهروندان به توصیه‌ها برای مقابله با کرونا
کد خبر: 399445
|
۱۳۹۹/۰۱/۲۴ ۱۳:۴۵:۴۹

اعتمادآنلاین| کرمی محمدی رئیس سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران در نهمین جلسه مجازی روسای کارگروه‌های پنجگانه مقابله با کرونا هشدار داد که در صورت عدم توجه شهروندان افزایش شمار بیماران در تهران محتمل است.

در این جلسه که به ریاست کرمی محمدی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و با حضور روسای کارگروه‌های 5 گانه مقابله با کرونا و سایر مدیران شهری برگزار شد، ابتدا آخرین گزارش‌های فعالیت هر یک از کارگروه‌ها ارائه و سپس برنامه‌های پیشنهادی برای تداوم فعالیت‌های شهرداری تهران با رویکرد مقابله با بحران کرونا بررسی شد.

براساس این گزارش در این جلسه، تاکید شد که برنامه‌های شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف مدیریت بحران کرونا همچون حمل‌ونقل، خدمات شهری، عرضه میوه و تره‌بار و فعالیت‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای پیشرفت‌های قابل توجهی حاصل شده است.

همچنین عتذکر داده شد که طی روزهای اخیر با توجه به بارندگی‌های گسترده اکیپ‌های خدمات شهری همزمان با پیشبرد برنامه‌های مقابله با کرونا نسبت به نظارت بر مسیل‌ها و انهار باهدف جلوگیری از وقوع سیلاب و آبگرفتگی فعالیت‌های گسترده‌ای داشتند که در نتیجه حادثه خاصی رخ نداده است.

در این جلسه عنوان شد شهرداری تهران نسبت به انجام وظایف پیش بینی شده خود بر اساس چک لیست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا عملکرد قابل قبولی داشته است.

همچنین گفته شد فروش آنلاین فروشگاه‌های شهروند افزایش داشته است و با شعار از خانه بخریم سعی در تشویق بیشتر شهروندان برای خرید‌های آنلاین و عدم حضور در مراکز خرید در دستور کار قرار دارد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها