کد خبر: 427314
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۱۰:۱۵:۱۲
| |

کلینتون:

دفتر ترامپ به مرکز بحران و هرج و مرج تبدیل شده است

چهل و دومین رئیس‌جمهور آمریکا طی اظهاراتی ضمن انتقاد شدید از عملکرد دونالد ترامپ گفته دفتر کار وی در کاخ سفید به مرکز بحران و هرج و مرج تبدیل شده است.

دفتر ترامپ به مرکز بحران و هرج و مرج تبدیل شده است
کد خبر: 427314
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۱۰:۱۵:۱۲

اعتمادآنلاین| بیل کلینتون، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا روز گذشته (سه‌شنبه) در نشست کنوانسیون ملی حزب دموکرات از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به شدت انتقاد کرد.

به نوشته وبگاه «میرور»، در این نشست بیل کلینتون طی یک سخنرانی که از پیش ضبط‌ شده بود از ترامپ به دلیل ساعت‌ها تماشای تلویزیون انتقاد کرد و گفت: «اگر شما رئیس‌جمهوری می‌خواهید که تعریفش از این شغل این است که ساعت‌ها را صرف تماشای تلویزیون کند و افراد را در رسانه اجتماعی در هم بکوبد، او فرد [مورد نظر] شماست.»

رئیس‌جمهور اسبق آمریکا همچنین با انتقاد از عملکرد ترامپ گفت، رهبر آمریکا برای شکست ویروس کرونا باید کار کند و با حقایق روبه‌رو شود.

وی همچنین در صحبت‌های خود جو بایدن، نامزد حزب دموکرات‌ را فردی با تجربه و بی‌عیب خواند که می‌تواند کشوری که با ویروس کرونا «ویران» شده را مرمت کند.

کلینتون در ادامه همچنین گفت: «در این زمان، دفتر بیضی (دفتر کار ترامپ) باید یک مرکز فرماندهی باشد. اما این یک مرکز بحران است و [در آنجا] فقط هرج و مرج وجود دارد.»

وی در ادامه افزود: «یک موضوع هیچ وقت تغییر نمی‌کند و آن اراده او (ترامپ) در انکار مسئولیت و مقصر شناختن دیگران است.»

گزارشی از برنامه خصوصی رئیس‌جمهور آمریکا سال گذشته نشان داد که ترامپ چند ساعتی را صرف فعالیت‌های شخصی خود می‌کند.

وی در طی روز چندین بار پیام توئیتری ارسال می‌کند و در این پیام‌ها به اخبار «فاکس نیوز» و «وان آمریکا نیوز» اشاره می‌کند.

طی برگزاری نشست کنوانسیون ملی حزب دموکرات‌ روز گذشته (سه‌شنبه) مقامات دموکرات‌ آمریکا رسماً بایدن را به عنوان نامزد این حزب معرفی کردند تا در انتخابات پیشرو در کنار دونالد ترامپ رقابت کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها