کد خبر: 452333
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ادعای یک رسانه روسی: علی‌اف پای آمریکا و فرانسه را از قره‌باغ قطع کرد

به اعتقاد یک رسانه روسی الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان، با لحن شدیدی در گفت‌وگو از هیات غربی که به تازگی به باکو آمده بود، استقبال کرد.

ادعای یک رسانه روسی: علی‌اف پای آمریکا و فرانسه را از قره‌باغ قطع کرد
کد خبر: 452333
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۷ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| به اعتقاد یک رسانه روسی الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان، با لحن شدیدی در گفت‌وگو از هیات غربی که به تازگی به باکو آمده بود، استقبال کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین ، روزنامه روسی وازیگلیاد در یادداشتی خبر داد، الهام علی‌اف روز شنبه گذشته در جریان استقبال از هیات مجموعه مینسک وابسته به سازمان امنیت و همکاری اروپا خطاب به آنها گفت: من از شما دعوت نکرده‌ام که به باکو سفر کنید. این ایده شما بود که به اینجا بیایید، من می‌توانم این را مجدداً مقابل رسانه‌ها و جلوی دوربین‌ها هم بگویم و اعلام کنم که من گروه مینسک را به اینجا دعوت نکرده‌ام.

به نوشته این روزنامه روسی رئیس‌جمهور آذربایجان گفت، حل‌وفصل منازعه قره‌باغ شرایط منطقه را تغییر داد.

رئیس‌جمهور آذربایجان در ادامه تاکید کرد، ارمنستان مجبور به امضای توافقنامه صلح شد وگرنه هرگز آن را به شکل داوطلبانه‌ای امضا نمی‌کرد.

علی‌اف ادامه داد: این ما بودیم که آنها را مجبور به این کار کردیم نه مجموعه مینسک. ما و رئیس‌جمهور پوتین این کار را کردیم. این یک واقعیت است و اگر پوتین تلاش نمی‌کرد اکنون شرایط متفاوت بود.

وازیگلیاد به نقل از کارشناسان روسی هم نوشت: علی‌اف به شدت از پاریس و واشینگتن ناراحت است زیرا به اعتقاد او آنها بی‌طرف نیستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها