کد خبر: 480340
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۶:۰۰:۴۵
| |

آخرین وضعیت ویروس کرونا در تهران / زالی: متوسط مرگ و میر نسبت به سال 99 کمتر شده است

فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: متوسط مرگ و میر نسبت به سال 99 کمتر شده و این به دلیل افزایش میزان مراقبت‌ها و... است و همه در کاهش مرگ و میر موثر هستند که الان در تهران در حال انجام است.

آخرین وضعیت ویروس کرونا در تهران / زالی: متوسط مرگ و میر نسبت به سال 99 کمتر شده است
کد خبر: 480340
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۶:۰۰:۴۵

اعتمادآنلاین| فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران در باره آخرین وضعیت ویروس کرونا در تهران توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا استان تهران اظهار کرد: در بحث آمار سیر فزاینده را داریم و به غیر از شنبه بقیه روز‌ها آمار‌ها روبه بالاست و تا ده روز آینده احتمالا ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: متوسط مرگ و میر نسبت به سال 99 کمتر شده و این به دلیل افزایش میزان مراقبت‌ها و ... است و همه در کاهش مرگ و میر موثر هستند که الان در تهران در حال انجام است. 26 فروردین تا 6 اردیبهشت تعداد 3 هزار و 107 نفر با استفاده از داروی رمدیسیور به صورت سرپایی معالجه شده اند. دیروز برای اولین بار رکورد تعداد ترخیص بیماران کرونایی داشته ایم.

زالی گفت: با راه اندازی سامانه 6070 دیگر بیماران سردرگم نخواهند شد. در بحث برق به دلیل کاهش نذولات آسمانی ما با مشکل برق مواجه خواهیم شد و مصوب شود تا محل‌های پرتراکم بیماران کرونایی قطع برق رخ ندهد و اگر قطعی برق رخ داد به گونه‌ای باشد تا این بیمارستان‌ها از مدار خارج نشوند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران بیان کرد: ما تا آخر هفته فرصت داریم که محدودیت‌ها درست اجرا شود تا کاهش آمار در روز‌های آینده را شاهد باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها