کد خبر: 493419
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

7 کار غیرمنتظره‌ای که می‌توانید از خانه انجام دهید

چه نوع مشاغلی را می‌توان در خانه انجام داد؟ ممکن است فکر کنید که این مشاغل احتمالاً عبارت‌اند از: بازاریابی، نویسندگی، خدمات مشتریان، مهندسی یا آی‌تی؛ اما نه، انواع مختلفی مشاغل از راه دور هستند که می‌توانید در خانه انجام‌شان دهید.

7 کار غیرمنتظره‌ای که می‌توانید از خانه انجام دهید
کد خبر: 493419
|
۱۴۰۰/۰۳/۱۹ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| شیوع ویروس کرونا یک واقعیت را در بازار کار مشخص کرد، اینکه برای کار کردن نیازی به حضور در دفترکار نیست. همین عدم نیاز به رفت و آمد و توانایی کار حتی با لباس خواب نشان داد که دورکاری احتمالاً باعث افزایش بازدهی کارمندان می‌شود.

اما چه نوع مشاغلی را می‌توان در خانه انجام داد؟ ممکن است فکر کنید که این مشاغل احتمالاً عبارت‌اند از: بازاریابی، نویسندگی، خدمات مشتریان، مهندسی یا آی‌تی؛ اما نه، انواع مختلفی مشاغل از راه دور هستند که می‌توانید در خانه انجام‌شان دهید.

1

مربی زندگی

مربیان زندگی یا استراتژیست‌های زندگی معمولاً افرادی هستند که اشتیاق زیادی به یادگیری و به اشتراک گذاری مهارت‌های زندگی دارند. مربی زندگی به افراد دیگر کمک می‌کند تا از پتانسیل‌های خود به صورت کامل برای رسیدن به اهداف‌شان استفاده کنند.

آنها می‌توانند به شما در مدیریت زندگی و چالش‌های آن کمک کنند. این افراد ابزارها و ساختارهایی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید به وسیله آنها به اهداف‌تان برسید.

اگر مدرک لیسانس دارید و چند سال سابقه در این حوزه کاری، می‌توانید به عنوان مربی زندگی در شرکت‌های مختلف فعالیت کنید و به کارمندان کمک کنید تا اهداف خود را مشخص کنند، برنامه عملیاتی تهیه کنند و بهترین خود باشند.

1

مربی باریستا

اگر به کار در کافه علاقه‌مند هستید، یک شغل آنلاین برایتان وجود دارد. شما می‌توانید به عنوان مربی میکسولوژی انواع نوشیدنی‌ها و نحوه سرو آنها را آموزش دهید. اگر سه سال یا بیشتر تجربه کار در صنعت قهوه دارید، می‌توانید به همراه یک لپ‌تاپ و یک تلفن کار مربیگری باریستا را آغاز کنید.

1

هماهنگ‌کننده همایش‌ها و فستیوال‌ها

صرف اینکه نمی‌توانیم بیرون برویم نباید همایش‌ها و جشنواره‌ها نیز برگزار نشوند. هماهنگ‌کننده جشنواره فردی است که با رسانه‌ها در تماس است و برای تبلیغات و زمان‌بندی و بودجه فستیوال‌ها برنامه‌ریزی می‌کند. اگر سابقه کار با رسانه‌ها را دارید و می‌توانید ارتباط خوبی با آنها برقرار کنید، می‌توانید شغل هماهنگ‌کننده همایش‌ها و مراسم‌ها را آغاز کنید.

1

چیدمان منزل

زمان آن است که توانایی‌تان را در طراحی داخلی به کار بگیرید. اگر تجربه چیدمان خانه دارید و چیدمان خانه‌تان پسند دوستان و اطرافیان‌تان است، ممکن است بخواهید برای این کار درخواست دهید و موقعیتی کاری برای خودتان فراهم کنید. اگر تجربه‌ای یک‌ساله در حوزه چیدمان منازل دارید، می‌توانید این شغل را به صورت آنلاین آغاز کنید و خانه‌های بی‌روح را به خانه‌هایی گرم و آرامش‌بخش و جذاب تبدیل کنید.

1

نویسنده چت‌بات

چت‌بات یک نرم‌افزار هوش مصنوعی است که می‌تواند از طریق برنامه‌های پیام‌رسان، وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌های موبایلی یا تلفن مکالمه با یک کاربر را به زبان طبیعی شبیه‌سازی کند. چت‌بات‌ها اغلب یکی از پیشرفته‌ترین و کارآمدترین ابزار برای برقراری تعامل بین انسان و ماشین محسوب می‌شوند.

احتمالاً بارها با چت‌بات‌ها صحبت کرده‌اید بدون اینکه به این واقعیت فکر کنید که کسی جایی برنامه و کد آن را نوشته است. اما صبر کنید، شما می‌توانید همان نویسنده کد چت‌بات باشید. نویسنده کد چت‌بات علاوه بر تولید محتوا برای آنها سعی می‌کند در ساخت و بهینه‌سازی چت‌بات‌ها هم فعالیت کند. این کار شامل تحقیق روی بازار و همچنین بررسی کیفیت آنهاست. هرچند باید توجه داشته باشید که برای آغاز این شغل دست‌کم به یک سال تجربه کدنویسی نیاز دارید.

1

معلم خصوصی

این شغل آنلاین شامل ساخت فیلم‌های جذاب گام‌به‎‌گام آموزشی مانند آموزش ریاضی و زبان است. البته باید بدانید که برای داشتن این شغل باید سابقه تدریس خصوصی به دانشجویان و دانش‌آموزان را داشته باشید.

1

نقاش دیجیتالی

نقاشی دیجیتالی به معنی خلق یک اثر هنری به صورت دیجیتالی در فضای رایانه است. شما به عنوان یک نقاش دیجیتالی از راه دور باید خلاق باشید. برای دستیابی به این شغل به مهارت پیشرفته فتوشاپ، مهارت نقاشی، درک رنگ، نور، فضای سه‌بعدی و تجربه قبلی سرگرمی یا بازی احتیاج دارید.

1

در این گزارش سعی کردیم مشاغلی را به شما معرفی کنیم که می‌توان آنها را از خانه و به صورت آنلاین انجام داد. بی‌شک در دنیای امروز مشاغل دیگری هم وجود دارد که افراد می‌توانند آنها را از راه دور انجام دهند. شما در مقام مخاطب اعتمادآنلاین می‌توانید ایده‌های خودتان را با ما و دیگر مخاطبان به اشتراگ بگذارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها