کد خبر: 659682
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۲۰:۳۰:۱۱
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

مرد مست را در دفاع از همسرم کشتم

متهم به قتل ادعا می‌کند از رفتار مقتول ترسید و در دفاع از همسرش با چوب به سر مرد مست ضربه زد.

مرد مست را در دفاع از همسرم کشتم
کد خبر: 659682
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۲۰:۳۰:۱۱

مردی جوان که به قتل متهم شده است، در حالی به‌زودی در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه می‌رود که ادعا می‌کند مقتول را در دفاع از همسرش مورد ضرب و جرح قرار داد و باعث مرگ او شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این نزاع مرگبار شامگاه ۱۲ خرداد سال گذشته در یکی از خیابان‌های کیانشهر رخ داد و مردی به نام کامران که از ناحیه سر مجروح شده بود، به بیمارستان انتقال یافت اما شدت ضربه به حدی بود که این جوان دوام نیاورد و با وجود تلاش پزشکان جانش را از دست داد.

پس از آن کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند و با تحقیقاتی که انجام دادند فهمیدند قاتل مردی به نام نیماست که بعد از درگیری با مقتول سوار بر خودرواش صحنه جرم را ترک کرد و فراری شد. تحقیقات گسترده پلیس به دستگیری نیما منجر شد و این جوان پشت میز بازجویی نشست.

متهم ادعا کرد قصدی برای کشتن کامران نداشت. او گفت: روز حادثه همراه همسر  ۲۳ ساله‌ام و چند نفر از دوستانم در خیابان مشغول خوردن مشروب بودیم. ما در ماشین نشسته بودیم و  مشروب می‌خوردیم. تصمیم داشتیم برای تفریح بیرون برویم. در همین اثنا کامران که بچه‌محل ما بود و از قبل می‌شناختمش، از راه رسید و وقتی دید مشغول خوردن مشروب هستیم، خواست با ما مشروب بخورد. او حال طبیعی نداشت و قبلاً هم مشروب خورده و مست بود. به او گفتم اگر با ما بخورد حالش بدتر می‌شود. به همین دلیل به او مشروب ندادم اما او عصبانی شد و به من حمله کرد. در همان لحظه همسرم ترسید و از ماشین پیاده شد. کامران می‌خواست به طرف زنم حمله کند. از رفتار او ترسیدم و برای دفاع از همسرم و دوستانم، چوبی را که در خیابان افتاده بود، برداشتم و یک ضربه به سرش زدم. اصلاً قصد کشتن او را نداشتم. ما هیچ خصومتی با هم نداشتیم. آن لحظه ترسیدم و برای دفاع از زنم ضربه‌ای به کامران زدم و اصلاً هم فکر نمی‌کردم ممکن است با همین یک ضربه فوت شود.

نیما بعد از اعتراف به جرمش به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در نهایت کیفرخواست علیه او صادر شد. این متهم به‌زودی در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها