کد خبر: 497852
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۷:۴۴:۰۸
| |

پیام تبریک فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء به رئیسی / رشید: حضور حماسه‌ساز ملت ایران امنیت ملی را تقویت کرد

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انسام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان قسم خورده ملت ایران را ناامید ساخت.

پیام تبریک فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء به رئیسی / رشید: حضور حماسه‌ساز ملت ایران امنیت ملی را تقویت کرد
کد خبر: 497852
|
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ ۱۷:۴۴:۰۸

اعتمادآنلاین| فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی انتخاب ایشان را به عنوان رییس جمهور دوره سیزدهم تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، در متن پیام سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید آمده است: حضور حماسه ساز ملت بزرگ ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انسام ملی را به نمایش گذاشت و در این برهه حساس، امنیت ملی را تقویت کرد و دشمنان قسم خورده ملت ایران را ناامید ساخت.

در ادامه این پیام آمده است: پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهمیم ما هستند که به دعوت رهبر محبوب خود پاسخ گفته و حماسه سیاسی بزرگی را رقم زدند.

سرلشکر رشید در این پیام یاد آور شد: جنابعالی نیز که بحمدالله دارای کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در طی چهل و دو سال گذشته در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی مجاهدت داشته‌اید، موفق به کسب رای اعتماد ملت ایران شدید که مایه مسرت است. این انتخاب را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف و جنابعالی تهنیت می گویم و تداوم توفیق را برایتان مسالت می کنم.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) در پیام خود تاکید کرد: امید می‌رود در دوره ریاست جنابعالی، مبانی مردم سالاری دینی که یادگار امام راحل است تحکیم یافته و گفتمان رهبری در «عدالت و پیشرفت» تحقق یابد و با اتکا بر این دو سرمایه عظیم و با همدلی، قانونگرایی،‌ ولایتمداری و تعامل قوا بتوان به سرعت نقاط ضعف را برطرف و با پی گیری راهبرد مقاومت مدبرانه از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در تمام ابعاد پاسداری کرد.

سرلشگر رشید یادآورشد: خداوند بزرگ را شاکریم که نعمت های بیکران خود را همواره بر ملت ما ارزانی داشته است و امیدواریم قدر دان نعمت‌های او باشیم.

سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با کسب 17 میلیون و 926 هزار و 345 به عنوان رییس جمهوری انتخاب شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها