کد خبر: 525207
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۴:۰۹:۵۸
| |

توافق استقلال با سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی چقدر است؟

توافق مالی باشگاه استقلال با سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی مشخص شد.

توافق استقلال با سازمان لیگ برای تبلیغات محیطی چقدر است؟
کد خبر: 525207
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ ۱۴:۰۹:۵۸

اعتمادآنلاین| سعید فتاحی درباره تبلیغات محیطی استقلال برای بازی امروز مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: در خصوص بحث تبلیغات محیطی همه صحبت‌ها انجام شده و با توجه به قراردادی که استقلال با سازمان لیگ دارد، بازی‌هایی که به میزبانی این تیم برگزار می‌شود، اجرای تبلیغات در دست باشگاه است هر چند حقوق تبلیغات نیز طبق در دست باشگاه بود. سهم سازمان لیگ برای بازی امروز به حساب آنها واریز و تضامین لازم داده شده است.

به گزارش فارس،نماینده باشگاه استقلال ایرادات اعلام شده درباره تبلیغات پشت دروازه و اظهارات ناظر بازی، خاطرنشان کرد: قانون می‌گوید تبلیغات محیطی باید به گونه‌ای باشد که مشکلی برای دید تماشاگر ایجاد نشود، ما امروز تماشاگر نداریم و با توجه به مصوبه بهداشت، تماشاگر اجازه حضور پیدا نکرده است به همین دلیل ما حداقل 5 میلیارد ضرر کرده‌ایم. این ضرر چطور می‌خواهد جبران شود؟ باید با تبلیغات جبران شود. بازی‌های گذشته هم تیم‌های دیگر تبلیغ می‌کردند. چون تماشاگر نداریم ارتفاع تابلوها را بالا برده‌ایم. آنچه که آقای رفعتی هم گفته اصلاح می‌شود چون حق با آنهاست و آمبولانس باید به زمین دید داشته باشد. تابلوهای تبلیغات را به گونه‌ای می‌چینیم که مشکلی برای آمبولانس ایجاد نشود.

فتاحی گفت: با بازی گذشته، 13 مسابقه را میزبان هستیم که 2 بازی اول را سازمان لیگ تبلیغات کرده است. برای بازی‌های آینده 130 میلیارد پیشنهاد استقلال بود یعنی هر بازی 10 میلیارد که از این مبلغ سهم سازمان لیگ 25 درصد و 5 درصد هزینه برگزاری بازی‌ها برای داوران و عوامل برگزاری است که به سازمان لیگ می‌دهیم. 39 میلیارد تومان باشگاه استقلال باید به سازمان لیگ پرداخت کند بنابراین قبل از هر بازی 3 میلیارد باید پرداخت کنیم. تضمین این 39 میلیارد هم امروز ارائه شد.

وی در خصوص پخش زنده باشگاه استقلال و مشکلاتی که ایجاد شده، گفت: باشگاه استقلال میزبان است و دوربین باشگاه باید در ورزشگاه باشد. صاحب امتیاز استقلال است و با احترامی که برای دوستان صدا و سیما دارم، همان طور که تبلیغات محیطی برای باشگاه است محتوا هم حق باشگا است چون فیفا و ای اف سی تاکید کرده‌اند حق پخش باید پرداخت شود. صدا و سیما نه تنها این کار را نمی‌کند بلکه دوربین باشگاه را هم اجازه ورود نداده است.

فتاحی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید شما چگونه می‌گویید باشگاه با عدم حضور هواداران 5 میلیارد ضرر کرده، گفت: بلیت‌ها مثل قبل نیست و استقلال 3 رنج قیمت برای بازی‌های حساس به سازمان لیگ اعلام کرده که از طریق باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها