کد خبر: 216666
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۳:۲۱:۰۰
| |

رئیس سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

تامین 82 درصد اعتبارات تامین اجتماعی از محل حق بیمه

رئیس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 82 درصد اعتبارات تامین اجتماعی از محل حق بیمه افراد تامین می‌شود، گفت: معتقدیم تامین اجتماعی باید به صورت بین نسلی باشد و ضمانت آن بر عهده دولت‌هاست و این به نفع دولت و مردم است.

تامین 82 درصد اعتبارات تامین اجتماعی از محل حق بیمه
کد خبر: 216666
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۳:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی صبح امروز در جلسه شورای گفت‌و‌گوی استانی دولت و بخش خصوصی با حضور نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در کرمان اظهار داشت: تامین اجتماعی سازمانی متعلق به کارفرمایان کارگران و بیمه شدگان است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور بیان داشت: در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و در دولت روحانی بعد از هشت سال بحران در سازمان تامین اجتماعی دوره جدیدی از تعامل ایجاد شد اما هنوز کامل نیست.

وی همچنین پوشش ریسک‌ها را از وظایف تامین اجتماعی خواند و ابراز داشت: در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری ماهانه 6 هزار و 700 میلیارد تومان پرداخت کرده‌ایم که شامل 4 هزار و 500 میلیارد تومان مستمری، یک‌هزار و 500 میلیارد تومان برای درمان، 500 میلیارد بیمه تکمیلی و 200 میلیارد تومان هزینه جاری است.

نوربخش اضافه کرد: 82 درصد اعتبارات تامین اجتماعی از محل حق بیمه تامین می شود و در استان کرمان پیش‌بینی می‌شود در سال جاری یک‌هزار و800 میلیارد تومان مستمری، 500 میلیارد تومان برای درمان پرداخت شود و 300 میلیارد تومان منفی هستیم زیرا کرمان از استان‌های قدیمی است و 100 هزار نفر مستمری‌بگیر در این خطه داریم.

رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور عنوان کرد: معتقدیم تامین اجتماعی باید به صورت بین نسلی باشد و ضمانت آن بر عهده دولت‌هاست و این به نفع دولت و مردم است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها