کد خبر: 227354
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۷:۰۱:۰۰
| |

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده اعلام کرد:

لایحه حمایت از کودکان به زودی ابلاغ می‌شود

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: برای جلوگیری از کودک آزاری و مجازات کسانی که اقدام به این کار می‌کنند لایحه‌ای با نام «حمایت از کودکان و نوجوانان» تدوین شده که به زودی از سوی شورای نگهبان ابلاغ می‌شود.

لایحه حمایت از کودکان به زودی ابلاغ می‌شود
کد خبر: 227354
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ۱۷:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| معصومه ابتکارمعاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در حاشیه شرکت در نشست امکانسنجی برابری دیه زن و مرد در مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این لایحه اخیرا توسط دولت تصویب شد و در مجلس شورای اسلامی نیز به تایید نمایندگان رسید.


وی ادامه داد: لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان مورد بسیار خوبی است که در آن به تمامی ابعاد کودک آزاری پرداخته و تکلیف قوه قضاییه و قوه مجریه را در رسیدگی به این موضوع مشخص کرده است.


معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: این لایحه علاوه بر کودک آزاری به مسائل مربوط به خشونت، تعرض و قاچاق کودکان نیز پرداخته و مسئولیت قوا را در این زمینه تعیین کرده است.


شرکت در نشست شورای فقهی حقوقی با موضوع امکانسنجی برابری دیه زن و مرد، بازدید از آرمگاه فردوسی، بازدید از بند نسوان زندان مشهد و حضور در ششمین نشست کشوری دفتر حمایت از حقوق زنان و کودکان دادگستریهای کشور از برنامه های سفر یک روزه ابتکار به مشهد هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها