کد خبر: 239918
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۱۰:۳۳:۰۰
| |

یک عضو هیات رییسه شورا متذکر شد: 

پروژه‌های ناتمام، شهروندان را در فشار قرار داده است

زهرا نژاد بهرام با اشاره به قراردادن پروژه های بالای 80 درصد در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری بر این نکته تاکید کرد که این پروژه‌ها بر زندگی و تعاملات شهروندان تاثیرگذار بوده و آنان را با مشکلات جدی مواجه کرده است .

پروژه‌های ناتمام، شهروندان را در فشار قرار داده است
کد خبر: 239918
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۱۰:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر، در نود و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، از شهرداری بابت رسیدگی به ترافیک تقاطع استاد معین، آزادی تشکر و بابت تکمیل پروژه های بالای 80 درصد که بر زندگی و تعاملات شهروندان تاثیرگذار است، تاکید کرد

نژادبهرام گفت: از شهردار و همکارانشان برای فعالسازی پروژه های نیمه تمام نظیر پروژه صیاد شیرازی، کنارگذر امام علی و پروژه های دیگری نظیر آن تشکر می کنم.

عضو هیات رییسه شورا مشخصا به زیرگذر تقاطع استادمعین، آزادی اشاره کرد که حدود سه سال فشار زیادی را به شهروندان وارد کرده است.

وی در ادامه گفت: با آغاز عملیات بازگشایی متاسفانه مسیر ترافیکی شدیدی برای شهروندان ایجاد شده بود و پروژه سه سال متوقف بود که با همت شهردار منطقه و معاون عمرانی مورد رسیدگی قرارگرفت.

به گفته نژادبهرام، جدی ترین معارضین این پروژه، مثل معارضین سازمانی؛ وجود لوله های گاز و خطوط انتقال برق و بویژه لوله های انتقال آب، بود؛ خوشبختانه معارضین ضلع شرقی برطرف شد و هم اکنون ضلع غربی آن در حال برطرف شدن است و تا پایان سال مشکل این منطقه بکلی حل خواهد شد.

نژادبهرام همچنین از شهرداری خواست نسبت به ترمینال شرق که بیش از 90 درصد عملیات عمرانی آن به پایان رسیده اقدام عاجل را انجام دهد.

وی با قراردادن پروژه های بالای 80 درصد در اولویت، بر این نکته تاکید کرد که این پروژه ها بر زندگی و تعاملات شهروندان تاثیرگذار بوده و آنان را با مشکلات جدی مواجه کرده است.

منبع: معاونت ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها