کد خبر: 255204
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۸:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۷ دی‌ماه ۱۳۹۷

از نامه وزیر آموزش‌وپرورش به رهبری تا انتظار برای اعلام مستندات حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد

نامه وزیر آموزش و پرورش به رهبری، افزایش آسیب‌های اجتماعی در پی مشکلات اقتصادی و اعلام نتایج مستندات حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد تا شنبه از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز 7 دی‌ماه بودند.

از نامه وزیر آموزش‌وپرورش به رهبری تا انتظار برای اعلام مستندات حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد
کد خبر: 255204
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۷ ۱۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در قالب یک رشته توییت از نوشتن نامه‌ای به رهبر انقلاب درباره تبلیغات پرتعداد و ناسالم بودن برخی موسسات در رسانه‌ها و همچنین هماهنگی با وزرای ارشاد، صمت و رئیس صدا و سیما خبر داد.

اسکندر مؤمنی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در مورد پاک شدن سوابق معتادان و از بین رفتن موانع حضور آنان در جامعه گفت: یکی از موضوعاتی که در ستاد مبارزه با مواد مخدر تصویب شده این است که امکان جذب و اشتغال معتادان در جامعه فراهم شود.

تقی رستم‌وندی، رییس سازمان امور اجتماعی کشور معتقد است ت حولات ایجادشده در بخش اقتصادی به طور یقین حوزه اجتماعی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه معاینه فنی اتوبوس حادثه دانشگاه آزاد به اتمام رسیده بود گفته نتایج مستندات مربوط به این حادثه روز شنبه اعلام می‌شود.

با پیگیری‌های صورت‌گرفته در وزارت کشور و مجلس، بیمه تأمین اجتماعی تاکسیرانان در لایحه بودجه سال 98 قرار گرفته و از سال بعد 50 درصد سهم دولت در بیمه رانندگان لحاظ خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها