کد خبر: 265252
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۰۹:۰۹:۰۰
| |

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

بطحایی به مجلس می‌آید/ بررسی وضعیت بودجه حوزه آموزش

سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس این هفته مهمان وزیر آموزش و پرورش و رؤسای دانشگاه فرهنگیان و جهاد دانشگاهی خواهد بود.

بطحایی به مجلس می‌آید/ بررسی وضعیت بودجه حوزه آموزش
کد خبر: 265252
|
۱۳۹۷/۱۱/۰۷ ۰۹:۰۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدحمایت میرزاده با اشاره به دستور کار این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: از رییس دانشگاه فرهنگیان و رییس جهاد دانشگاهی برای استماع گزارش عملکرد آنها دعوت شده؛ ضمن آنکه با توجه به اینکه در فصل بودجه‌نویسی قرار داریم، کمیسیون به دنبال به دست آوردن نگاهی کلان در خصوص وضعیت و مشکلات آنها است تا در صورت لازم و در حد توان کمک شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسائل مترتب بر دانشگاه فرهنگیان بررسی خواهد شد، درباره بحث افزایش پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان توضیح داد: دولت به صورت کلان پیش‌بینی‌های لازم را در حوزه آموزش و پرورش انجام می‌دهد ولی آنچه در لایحه آمده، کفاف تمام نیازهای آن را نخواهد داشت و به همین دلیل کمیسیون آموزش قصد دارد به این حوزه توجه ویژه داشته باشد.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه روز دوشنبه (8 بهمن) وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون حاضر خواهد شد تا پاسخگوی سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: گزارش تفریغ بودجه سال 1396 با حضور معاونان و مدیرانی از دیوان محاسبات و معاون نظارت رییس مجلس در حوزه‌های مرتبط با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز استماع می‌شود.

منبع: خانه‌ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها