کد خبر: 268805
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۹:۴۷:۰۰
| |

فرمانده پلیس راه مازندران:

ترافیک سنگین جاده هراز را بست

سرهنگ علیرضا قدمی فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد که به دلیل ترافیک بسیار سنگین و افزایش زیادتر تردد خودروها و عدم کشش بیشتر، جاده هراز از ساعت 20 امشب پنجشنبه بسته شده است.

ترافیک سنگین جاده هراز را بست
کد خبر: 268805
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۹:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ علیرضا قدمی گفت: بسته بودن جاده هراز که یکی از محورهای مواصلاتی به پایتخت به شمار می رود تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.


وی گفت که امروز به دلیل ترافیک سنگین حاکم بر جاده هراز ، این جاده بارها برای ساعاتی به صورت موقت مسدود شد و پس از تخلیه بار ترافیکی دوباره برای تردد باز می شد اما اکنون به دلیل بار زیاد ترافیک به طور کامل تا اطلاع بعدی مسدود شده است.


فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی این استان سنگین است ، گفت : در صورت تداوم وضعیت ترافیکی موجود و برای تخلیه بار ترافیکی احتمال دارد مسدودیت موقتی برخی از این جاده ها اعمال شود و این کار تا فروکش کردن ترافیک ادامه یابد.


وی همچنین افزود: با توجه به ترافیک سنگین، جاده کندوان به سمت شمال تا روز جمعه یک طرفه است و تردد در جاده سوادکوه دو طرفه اما سنگین است.


اداره کل مدیریت راههای مازندران نیز در گزارشی وضعیت ترافیک در مناطقی از جاده کندوان نیمه سنگین ،جاده سوادکوه در منطقه رودبار، کارسالار و ابتدای شیرگاه سنگین و در جاده کیاسر عادی و روان اعلام کرد.


مصادف شدن تعطیلی آخر هفته با تعطیلات شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و 22 بهمن باعث شد که مسافرانی زیادی، مازندران به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند و این ترافیک و حجم بالای حضور مسافر از عصر روز گذشته ، چهارشنبه با شلوغ شدن جاده های برون و درون شهری استان آغاز شد و هنوز ادامه دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها