کد خبر: 269829
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد:

تحول در رویکرد گردشگری داخلی/ هدفمند کردن گردشگری به سمت استانهای ایران

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه حدود 100 رویداد جانبی گردشگری به تفکیک در سطوح ملی و استانی در طول برگزاری نمایشگاه به اجرا در خواهند آمد، گفت: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در نظر دارد به صورت هدفمند گردشگری را به سمت استانهای کشور هدایت کند.

تحول در رویکرد گردشگری داخلی/ هدفمند کردن گردشگری به سمت استانهای ایران
کد خبر: 269829
|
۱۳۹۷/۱۱/۲۴ ۰۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ میراندا مهدوی: ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با اشاره به اینکه یکی از مهمترین اهداف نمایشگاه گردشگری تحول در رویکرد گردشگری داخلی است،گفت: این رویکرد با توجه به اهداف سازمان در زمینه توزیع مکانی و زمانی سفر مورد توجه قرار گرفته است.

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری استان‌ها نمایشگاه امسال را نسبت به سالهای پیشین متمایز کرده است، گفت: پراکندگی جاذبه‌های گردشگری در سرزمین ایران گویای پتانسیل بالای در جهت جذب گردشگران و رونق گردشگری است و تلاش داریم تمام این توانمندی ها دیده شود.

وی با اشاره به ساماندهی گردشگری داخلی گفت: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در نظر دار به صورت هدفمند گردشگری را به سمت استانهای کشور هدایت کند چرا که ایران از لحاظ آمایش سرزمینی بسیار جذاب و متنوع است.

تیموری خاطر نشان کرد: حدود 100 رویداد جانبی گردشگری به تفکیک در سطوح ملی و استانی در طول برگزاری نمایشگاه به اجرا در خواهند آمد این در حالی است که در این نمایشگاه حدود 660 شرکت داخلی و 57 شرکت خارجی از 12 کشور حضور دارند. این برنامه‌ها فضایی برای تخصصی شدن نمایشگاه و برقراری تعامل و ارتباط بین فعالان این حوزه را فراهم می‌کند.

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه تخصصی گردشگری رویکرد اصلی ما در این دوره است، گفت: در این دوره تلاش شده است تا برگزاری نمایشگاه از بازدید و معرفی به سمت تخصصی شدن نمایشگاه حرکت کند و زمینه برای تعامل فعالان گردشگری در این رویداد بزرگ گردشگری کشور فراهم شود.

وی با اشاره به شعار سازمان میراث فرهنگی و گردشگری « گردشگری و تحول دیجیتال» گفت: رویکرد گردشگری و تحول دیجیتال که شعار سازمان جهانی گردشگری بود در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است و استانها تلاش کرده اند در این زمینه هم ظرفیت های خود را به نمایش بگذارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها