کد خبر: 275328
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۰:۳۰:۰۰
| |

محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران:

سقف بودجه شهرداری تهران را می‌توان تا 20 هزار میلیارد تومان افزایش داد

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به قابلیت‌هایی که در شهر تهران وجود دارد می‌توانیم سقف بودجه سال آینده را تا 20 هزار میلیارد تومان افزایش دهیم.

سقف بودجه شهرداری تهران را می‌توان تا 20 هزار میلیارد تومان افزایش داد
کد خبر: 275328
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود میرلوحی در موافقت با بودجه سال 98 شهرداری تهران اظهار کرد: محدودیت‌های شورای پنجم در خصوص بودجه دارد و در مورد تامین منابع،اصلاح ساختار و شیوه هزینه کرد بودجه قدرت محدودی داریم. همکاران در کمیسیون بودجه و تلفیق شاهد بودند که بنده معتقد بودم که سطح بودجه را تا 20 هزار میلیارد تومان می‌توان افزایش داد و ظرفیت‌های تهران هنوز بسیار زیاد است وما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

عضو شورای شهر تهران یادآور شد: با همه تنگناهای موجود ولی می‌توانیم در حوزه‌های مختلف از جمله پسماند، شهرسازی، خدمات شهری، محیط زیست و فضای سبز اقدامات مؤثری داشته باشیم. سال آینده منابع ما بالاتر از این رقم خواهد بود و معنای آن نیست که ما مشکلات را نمی‌بینیم.

وی بیان داشت: منابع پایدار در شهرداری تهران می‌تواند تا 40 درصد رشد داشته باشد و در سال آینده به این موضوع خواهیم رسید و در حوزه پسماند می‌توانیم منابع درآمدی را افزایش دهیم و در بوستان‌های ما 750 هزار متر مربع دکه و مغازه وجود دارد که می‌توانیم از آنها به درستی استفاده کنیم. این بودجه قابل تخصیص است و تبصره‌های خوبی می‌توانیم داشته باشیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها