کد خبر: 276086
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۰:۲۵:۰۰
| |

الهام فخاری، نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی:

نگاه تجاری به حوزه اجتماعی نداشته باشیم

نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: حوزه سلامت، فرهنگی و اجتماعی نه تنها در تهران که در به دیگر کلان شهرهای دنیا هم نگاه کنید می بینید حوزه های هزینه ای هستند نه درآمدگیری.

نگاه تجاری به حوزه اجتماعی نداشته باشیم
کد خبر: 276086
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۰:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| الهام فخاری، عضو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی در اعتراض به پیشنهاد اعضای شورای شهر مبنی بر اینکه 200 میلیارد تومان به بودجه فرهنگی و اجتماعی شهر در سال آینده اضافه شود، گفت: «حوزه سلامت، فرهنگی و اجتماعی نه تنها در تهران که در به دیگر کلان شهرهای دنیا هم نگاه کنید می بینید حوزه های هزینه ای هستند نه درآمدگیری.»


فخاری در اعتراض به درآمدزایی از ورزشگاه های تحت نظر شهرداری، گفت: «اگر دوستان به فضاهای ورزشی در شهرداری تشریف بروید، می بینید بخشی از این فضاها برون سپاری شده و در اختیار مردم نیست. فضاهای ورزشی شهرداری وظیفه توسعه ورزش همگانی را دارد و باید برای اقشار کم برخوردار در دسترس باشد. بیشتر فضاهای ورزشی شهری تهران در مناطق کم برخوردار قرار دارند.»


فخاری با بیان اینکه فضاهای ‌ورزشی نباید تجاری شود، گفت: «این تجاری سازی مگر در حوزه های دیگر کمک کرد؟ پاساژها به اسم این که نوعی از خدمات مدرن اجتماعی را ارائه می دهند، قارچ ‌وار رشد کردند. این نوعی از عیانی سازی است. در حوزه اجتماعی نمی شود نگاه درآمدزایی به ورزش همگانی داشت. برای تامین این بودجه باید تدبیر دیگر داشته باشیم.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها