کد خبر: 276155
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۲:۴۰:۰۰
| |

محمدسالاری، عضو شورای شهر تهران:

باید طرح تفصیلی تکمیل و بازنگری شود

عضو شورای شهر تهران گفت: تکالیف طرح تفصیلی و طرح جامع و طرح های موضعی و موضوعی شهر تهران، ساماندهی سیما و منظر شهری، ساماندهی حریم شهر تهران، ساماندهی بافت های تاریخی و پهنه های طبیعی واجد ارزش و ساماندهی و نوسازی بافت های فرسوده نیز از اولویت ها در بودجه حوزه شهرسازی و معماری در سال 98 است.

باید طرح تفصیلی تکمیل و بازنگری شود
کد خبر: 276155
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۴ ۱۲:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد سالاری رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران ماموریت‌های شهرسازی و معماری اولویت دار بودجه 98 شهرداری را در جریان بررسی بودجه سال 98 شهرداری تهران در خصوص بودجه ماموریت های شهرسازی و معماری چنین برشمرد که « یکی از ماموریت هایی که در حوزه شهرسازی و معماری در سال 98 به آن توجه شده تکمیل و بازنگری طرح تفصیلی است، حدود 7 سال از ابلاغ طرح تفصیلی گذشته در برنامه 5 ساله سوم هم بر بازنگری تاکید شده است».

وی افزود: تکالیف طرح تفصیلی و طرح جامع و طرح های موضعی و موضوعی شهر تهران، ساماندهی سیما و منظر شهری، ساماندهی حریم شهر تهران، ساماندهی بافت های تاریخی و پهنه های طبیعی واجد ارزش و ساماندهی و نوسازی بافت های فرسوده نیز از دیگر اولویت ها در بودجه حوزه شهرسازی و معماری در سال 98 است.

به گفته وی، خوشبختانه با همکاری اعضای شورا، توجه ویژه ای به پروژه های محرک توسعه و بهسازی محیطی در بافت های فرسوده شده است و من فکر میکنم در سال آینده اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد. همچنین برخی از پژوهش های حوزه معماری و شهرسازی و ایجاد عرصه های همگانی و عمومی با رویکرد پیاده محوری نیز مورد توجه جدی قرار گرفته است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها