کد خبر: 313833
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۰۹:۴۹:۰۲
| |

عملیات بهسازی رینگ اصلی بوستان پردیسان 70 درصد پیش رفت

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پیشرفت عملیات بهسازی رینگ اصلی بوستان پردیسان به مرز 70 درصد رسید.

عملیات بهسازی رینگ اصلی بوستان پردیسان 70 درصد پیش رفت
کد خبر: 313833
|
۱۳۹۸/۰۳/۲۹ ۰۹:۴۹:۰۲

اعتمادآنلاین| ‌ صفا صبوری دیلمی با بیان آنکه تاکنون حدود 32 هزار مترمربع از سطح رینگ اصلی پارک پردیسان با پخش حدود 4100 تن آسفالت مورد اجرای عملیات تراش و روکش قرار گرفته است، گفت: اتمام عملیات عمرانی در رینگ 7 کیلومتری بوستان پردیسان، نیازمند تخصیص حدود 1500 تن آسفالت دیگر است و پیش‌بینی می شود این عملیات تا پایان خردادماه سال جاری تکمیل شود.

وی تراش و روکش بخشی از خیابان پژوهشکده محیط زیست به عنوان یکی از معابر پر رفت و آمد بوستان پردیسان را از دیگر اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر ذکر و اظهارکرد: بیش از 1300 مترمربع از سطح این معبر با استفاده از 180 تن آسفالت مورد بهسازی قرار گرفته است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اقدامات عمرانی مدیریت شهری در بوستان پردیسان، پس از اتمام عملیات بهسازی رینگ اصلی ادامه خواهد یافت و از این رو اجرای فعالیت‌هایی همچون ترمیم و اجرای روکش آسفالت در پارکینگ‌ها، ترمیم جدول‌ها و مبلمان شهری، ساماندهی نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و در نهایت تامین روشنایی معابر این بوستان نیز در دستور کار قرار دارد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، رینگ 7 کیلومتری بوستان پردیسان به عنوان یک مسیر تندرستی جهت پیاده روی و دوچرخه سواری جمع کثیری از شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها