کد خبر: 364035
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۱:۲۳:۵۹
| |

رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان های گیلان:

توسعه آموزش در زندان به کاهش جمعیت کیفری کمک می کند

رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان های گیلان، توسعه آموزش در زندان را یک اصل مهم اصلاحی و تربیتی دانست و گفت: باید بتوانیم در اصلاح و تربیت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری موفق تر شویم.

توسعه آموزش در زندان به کاهش جمعیت کیفری کمک می کند
کد خبر: 364035
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۱:۲۳:۵۹

اعتمادآنلاین| رضا محمدی اصل، مدیرکل زندان های گیلان، در جریان بازدید از زندان ضیابر، بر امر آموزش و توسعه فعالیت های اصلاحی و تربیتی تاکید کرد و گفت: برای بهینه سازی فعالیت ها در زندان ها باید ساختارها و تجهیزات ملزوم آن نیز موجود باشد تا بتوانیم به ساز و کارهایی که برای گروه هدف برنامه ریزی شده دست یابیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت های بسیار مناسبی برای ارائه خدماتی آموزشی، مددکاری، قضایی، بهداشت و درمان و رفاهی در زندان ضیابر وجود دارد، گفت: با این حال باید این امکانات ارتقا داده شود تا بتوانیم در اصلاح و تربیت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری موفق تر شویم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی گیلان خاطرنشان کرد: در کنار ارتقای تجهیزات سخت افزاری زندان ها باید سطح مطالعات و پژوهش های تخصصی در حوزه زندان و زندانیان را گسترده تر کنیم و با بهره گیری از خرد جمعی و نظرات کارشناسی در قالب کارگروه های تخصصی، در ارتقای برنامه های اصلاحی و تربیتی به ویژه در بخش آموزش و اشتغال بهتر عمل کنیم.

محمدی اصل همچنین از بخش های مختلف زندان ضیابر شامل استخر پرورش ماهی، اندرزگاه ها، کارگاه های تولیدی و واحدهای اداری بازدید و با تعدادی از زندانیان این ندامتگاه چهره به چهره گفت وگو کرد.

در این بازدید زورخانه پوریای ولی ندامتگاه ضیابر به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت. همچنین تعداد چهار عدد فرش دستبافت با حضور مدیرکل زندان های گیلان از دار قالی باز و روانه بازار شد تا درآمد حاضل از آن برای کمک به زندانیان و خانواده هایشان استفاده شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها