کد خبر: 364176
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۷:۱۴:۲۷
| |

علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیات‌ موسس دانشگاه آزاد:

تخریب ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب در دانشگاه، پذیرفتنی نیست

رئیس هیات‌ موسس دانشگاه آزاد با بیان اینکه در دانشگاه تخریب ارزش‌های دینی و آرمان‌های نظام و انقلاب پذیرفتنی نیست، گفت: اساتید باید در برابر ناهنجاریها به رسالت خود عمل کنند.

تخریب ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب در دانشگاه، پذیرفتنی نیست
کد خبر: 364176
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ ۱۷:۱۴:۲۷

اعتمادآنلاین| اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با علی اکبر ولایتی رئیس هیات‌ موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار، محمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از حمایت‌های مسئولان دانشگاه،گزارشی از فعالیت بسیج اساتید ارائه و در ادامه نیز اعضای شورای مرکزی نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

ولایتی هم در این نشست ضمن تشکر از فعالیت‌های کانون های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور گفت: نهادهای انقلابی و خصوصا بسیج باید تلاش کنند تا دانشگاه ازاد، در مسیر فرهنگی و دینی، به سطح رشد و تعالی دست یابد.

رئیس هیات‌ موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی به اقدامات انجام شده در دوره تحولی اشاره کرد و افزود: در دانشگاه تخریب ارزش های دینی و آرمان های نظام و انقلاب پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه اساتید بسیجی باید در خط مقدم دفاع از ارزشها و انقلاب باشند بیان داشت : اساتید باید در برابر ناهنجاریها به رسالت خود عمل کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها