کد خبر: 403861
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۴:۲۰:۵۳
| |

درب بوستان‌های جنگلی پایتخت همچنان به روی شهروندان باز شد

مختاری گفت: با توجه به لزوم رعایت آمادگی و احتیاط درب بوستان‌های جنگلی پایتخت همچنان به روی شهروندان باز است.

درب بوستان‌های جنگلی پایتخت همچنان به روی شهروندان باز شد
کد خبر: 403861
|
۱۳۹۹/۰۲/۱۹ ۱۴:۲۰:۵۳

اعتمادآنلاین| مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در تشریح آخرین وضعیت خدمت‌رسانی بوستان‌ها به شهروندانی که بنا به احتیاط از شب گذشته وقوع زلزله 5 و یک‌دهم ریشتری تهران در بوستان‌ها حضور پیدا کرده بودند، گفت: پس از وقوع زمین لرزه و آماده باش شهرداری تهران درب تمامی بوستان‌های جنگلی پایتخت به روی شهروندان باز و تمام امکانات رفاهی مانند روشنایی و سرویس بهداشتی نیز برقرار و دایر شد.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران افزود: همانگونه که تصاویر مخابره شده نشان می‌داد تعدادی از شهروندان با بازگشایی درب بوستان‌های جنگلی پایتخت مانند چیتگر و یاس فاطمی بنا به احتیاط به آنجا مراجعه کردند.

مختاری در پاسخ به این سوال که با توجه به آماده باش 72 ساعته ستاد مدیریت بحران آیا درب بوستان‌های جنگلی برای حضور شهروندان در پی وقوع زلزله همچنان باز است یا خیر گفت: با دستور آماده باش صادر شده درب بوستان‌های پایتخت همچنان به روی شهروندان باز است.

پیش‌تر به دلیل شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از اتراق شهروندان و قطع زنجیره شیوع کرونا درب بوستان‌های جنگلی لویزان، سرخ حصار، چیتگر و یاس فاطمی به روی شهروندان بسته شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها