کد خبر: 404823
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۰:۰۲:۴۹
| |

استان فارس بیشترین آمار ماموریت امداد و نجات کوهستان کشور را دارد

بیشترین ماموریت مرتبط با حوادث کوهستان در استانهای فارس با 17 مورد معادل 10 درصد از کل ماموریت‌های کوهستان، کرمانشاه با 27 مورد معادل 6 درصد از کل ماموریت‌های کوهستان و تهران با 21 مورد معادل پنج  درصد از کل ماموریت‌های کوهستان بوده است.

استان فارس بیشترین آمار ماموریت امداد و نجات کوهستان کشور را دارد
کد خبر: 404823
|
۱۳۹۹/۰۲/۲۵ ۱۰:۰۲:۴۹

اعتمادآنلاین| میزان ماموریت‌های امداد و نجات کوهستانی در سال 99 افزایش چشمیگری پیدا کرده است.

مرتضی سلیمی رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر دراین باره گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون آمار بسیاری از حوادث از جمله حوادث رانندگی و ... در کشور مان کاهش داشته که به تبع آن آمار امدادرسانی‌های ما نیز کاهش داشته است.

وی ادامه داد: در این میان آمار امدادرسانی هلال احمر در حوادث مربوط به کوهستان جزو مواردی بود که با افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل روبه رو بود، به طوری که از ابتدای امسال تاکنون شاهد رشد 42 درصدی ماموریت‌های امداد و نجات کوهستان در کشور بودیم.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: از ابتدای سال تا نیمه اردیبهشت ماه 496 مورد ماموریت امداد و نجات در کوهستان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر انجام شده است که منجر به نجات 301 نفر، انتقال 49 مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات سرپایی به 23 نفر از مصدومان این حوادث شده است.

به گفته سلیمی، بیشترین ماموریت مرتبط با حوادث کوهستان در استانهای فارس با 17 مورد معادل 10 درصد از کل ماموریت‌های کوهستان، کرمانشاه با 27 مورد معادل 6 درصد از کل ماموریت‌های کوهستان و تهران با 21 مورد معادل پنج درصد از کل ماموریت‌های کوهستان بوده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها