کد خبر: 416299
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

دکتر مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران:

از 19 جسد آتش‌سوزی شب گذشته، تاکنون 14 جسد تحویل خانواده‌ها شده است

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: از 19 جسد آتش‌سوزی شب گذشته خیابان شریعتی تهران که جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده است تاکنون 14 جسد تحویل خانواده‌ها شده است.

از 19 جسد آتش‌سوزی شب گذشته، تاکنون 14 جسد تحویل خانواده‌ها شده است
کد خبر: 416299
|
۱۳۹۹/۰۴/۱۱ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: از 19 جسد حادثه آتش‌سوزی خیابان شریعتی که جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده است تاکنون 14 جسد تحویل خانواده‌ها گردیده است.

دکتر مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: از 19 جسد آتش‌سوزی شب گذشته خیابان شریعتی تهران که جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده است تاکنون چهارده جسد تحویل خانواده‌ها شده است.

وی درادامه افزود: کلیه نوزده جسد از جان‌باختگان حادثه آتش‌سوزی شب گذشته در کلینیک سینا اطهر در خیابان شریعتی تهران (15 نفر زن و4 نفر مرد) که به مرکز تشخیصی وآزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک ارجاع شده بود با تلاش کارشناسان پزشکی قانونی شناسایی وتعیین علت فوت شدند و جواز دفن هم صادرشد واز این تعداد تاکنون 14 نفر با دستور مقام قضایی تحویل بستگان درجه اول شده و پنج نفر دیگر هم بستگان جان‌باختگان جهت تحویل به پزشکی قانونی مراجعه نکرده‌اند.


ازاین تعداد 17 نفراز کادر درمان و دونفر از مراجعین می‌باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها