کد خبر: 420708
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۵:۳۸:۱۲
| |

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد:

صدور سند مالکیت برای دانشگاه تهران، دماوند و اراضی اطراف آن

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به تعرضاتی که به زمین‌های اطراف قله دماوند صورت گرفته بود، اقدام به بررسی و صدور سند قله دماوند و 10 هزار هکتار اراضی کوهپایه برای جلوگیری از تعرض به این اراضی کردیم و این اسناد در اختیار سازمان منابع طبیعی قرار گرفت.

صدور سند مالکیت برای دانشگاه تهران، دماوند و اراضی اطراف آن
کد خبر: 420708
|
۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ۱۵:۳۸:۱۲

اعتمادآنلاین| ذبیح‌الله خداییان، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به تعرضاتی که به زمین‌های اطراف قله دماوند صورت گرفته بود، اقدام به بررسی و صدور سند قله دماوند و 10 هزار هکتار اراضی کوهپایه برای جلوگیری از تعرض به این اراضی کردیم و این اسناد در اختیار سازمان منابع طبیعی قرار گرفت.

وی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه از برنامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برای ثبت 74 میلیون هکتار اراضی ملّی و صدور سند کاداستری در سال جاری خبر داد و گفت: با توجه به تعرضاتی که به زمین‌های اطراف قله دماوند صورت گرفته بود، این سازمان اقدام به بررسی و صدور سند قله دماوند و 10 هزار هکتار اراضی کوهپایه برای جلوگیری از تعرض به این اراضی کردیم و در اختیار سازمان منابع طبیعی قرار گرفت.

خداییان همچنین گفت که سازمان متبوعش برای اولین‌بار سند مالکیت دانشگاه تهران را پس از 86 سال صادر کرده و به مسئولان این دانشگاه ارائه کرده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها