کد خبر: 428168
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۱۳:۲۷:۰۱
| |

جلیل مالکی، رئیس کانون وکلای مرکز:

آزمون اختبار به صورت آنلاین و در نیمه دوم شهریور خواهد بود، مگر اتفاقات دیگری رخ دهد

رئیس کانون وکلای مرکز درباره مشخص شدن زمان دقیق برگزاری آزمون با توجه به آغاز ماه شهریور عنوان کرد: بنا است این آزمون براساس مصوبه کانون نیمه دوم شهریور به بعد برگزار شود اما روز و تاریخ دقیق آن را باید اجازه دهید تا کمی جلوتر برویم و کمیته فنی نظر نهایی خود را به ما اعلام کند. 

آزمون اختبار به صورت آنلاین و در نیمه دوم شهریور خواهد بود، مگر اتفاقات دیگری رخ دهد
کد خبر: 428168
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۱۳:۲۷:۰۱

اعتمادآنلاین| شیوع کرونا، کانون وکلا و مسائل مربوط به وکالت را هم مانند دیگر بخش‌ها تحت‌الشعاع خود قرار داده است. آنچه این روزها همگان به آن اطمینان دارند کشمکش طولانی مدت با این ویروس است. بنابراین در همه بخش‌ها تلاش می‌شود با رعایت اصول بهداشتی از راهکارهایی استفاده کنند که هم سلامت جامعه حفظ شود و هم کارها به روال همیشگی خود پیش برود. اما همین ماجرای شیوه کرونا موجب شده تا با وجود آغاز شهریورماه هنوز کارآموزان وکالت دقیقا ندانند که چه زمانی باید در آزمون اختبار شرکت کنند و نحوه برگزاری با توجه به شیوع کرونا چگونه است.

جلیل مالکی، رئیس کانون وکلای مرکز درباره زمان و نحوه برگزاری آزمون اختبار گفت: برنامه برای شهریور است اما باید اطلاعات دقیق‌تر باشد. چون ممکن است در این شرایط و با وجود کرونا برنامه تغییر کند. او درباره نحوه برگزاری این آزمون توضیح داد: در حال حاضر براساس مصوبه کانون وکلا قرار به برگزاری آزمون اختبار به صورت آنلاین است.


رئیس کانون وکلای مرکز درباره احتمال تغییر در روش برگزاری آزمون اختبار یا زمان برگزاری آن تاکید کرد: در حال حاضر از نظر ما همان روش آنلاین و برگزاری در شهریور قطعی است. آزمون به صورت آنلاین خواهد بود مگر اینکه اتفاق دیگری رخ دهد یا اینکه کمیته فنی بنا به دلایلی نظر دیگری را به ما اعلام کند.


مالکی درباره مشخص شدن زمان دقیق برگزاری آزمون با توجه به آغاز ماه شهریور عنوان کرد: بنا است این آزمون براساس مصوبه کانون نیمه دوم شهریور به بعد برگزار شود اما روز و تاریخ دقیق آن را باید اجازه دهید تا کمی جلوتر برویم و کمیته فنی نظر نهایی خود را به ما اعلام کند.


او در پایان تاکید کرد که اطلاعات بعد از قطعی شدن مصوبه کانون و اعلام گزارش از طرف کمیته فنی بر روی سایت کانون وکلا منتشر خواهد شد.

منبع: داتیکان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها