کد خبر: 471719
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۵:۰۸:۴۷
| |

افزایش ترافیک در رزوهای پایانی سال

سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های تهران بزرگ گفت: در هفته‌های پایانی سال به شدت تردد و بارترافیکی و تردد رانندگان در معابر افزایش پیدا کرده است.

افزایش ترافیک در رزوهای پایانی سال
کد خبر: 471719
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۴ ۱۵:۰۸:۴۷

اعتمادآنلاین| سرهنگ مهدی نامجو سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های تهران بزرگ در برنامه شهر امن در خصوص ترافیک در روز‌های پایانی سال در بزرگراه‌ها گفت: در حال حاضر در هفته‌های پایانی سال به شدت تردد و بارترافیکی و تردد رانندگان در معابر افزایش پیدا کرده و در تردد‌های صبحگاهی اوج ترافیک را شاهد هستیم، مرحله اول از ابتدای وقت شروع می‌شود و تا ساعت 9 ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی ادامه داد: مرحله دوم ترافیک صبحگاهی در این ایام از ساعت 09:30 تا حدود ساعت 11:30 است که شاهد تردد‌های شهروندان می‌باشیم، بار خروج هم از ساعت 14:30 در سطح محور‌های بزرگراهی شروع می شود و با ترافیک عصرگاهی و شامگاهی یک تکه شده و نهایتا ترافیک در ساعت 21 به حالت عادی خود بازمی گردد.

سرهنگ نامجو گفت: رانندگی خوب و ایمن نیازمند توانمندی‌های فردی است که راننده می‌بایست تسلط کامل را در هدایت وسیله نقلیه داشته باشد، در واقع رفتار‌های صحیح در رانندگی از جانب رانندگان و میزان پایبندی آن‌ها به قوانین و مقررات تکمیل کننده اقدامات همکاران بنده در پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است و تضمین کننده انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها