کد خبر: 472349
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۹:۴۷:۳۶
| |

لزوم پرداخت یارانه و بسته معیشتی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا

معاون امور اجتماعی و فرهنگی معاونت روستایی ریاست جمهوری گفت: به بسیاری از آسیب دیدگان ناشی از کرونا یارانه و بسته معیشتی دولت تعلق نمی‌گیرد.

لزوم پرداخت یارانه و بسته معیشتی به آسیب دیدگان ناشی از کرونا
کد خبر: 472349
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۷ ۰۹:۴۷:۳۶

اعتمادآنلاین| برزگر معاون فرهنگی اجتماعی معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری در مراسم آغاز طرح حمایت از خانواده‌ها و اقشار آسیب دیده از کرونا در سراسر کشور اظهار کرد: در ایامی قرار داریم که جمعی از هموطنان، عزیزان زیادی را از دست می‌دهند و اگر همکاری ستاد اجرایی با دولت نبود نمی‌توانستیم از بحران‌های موجود بیرون بیاییم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او با بیان اینکه در تولید واکسن، ستاد اجرایی فرمان امام پیشگام است، گفت: معاونت توسعه روستایی بعد از کرونا مکاتبه‌ای با معاون اول رییس جمهور انجام داد و عنوان شد بسیاری از خانواده‌ها سرپرستان را از دست دادند و باید حمایت شوند.


برزگر با بیان اینکه حسب امر معاون امور قرار شد حمایت‌هایی از جانب ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و ... انجام شود و فهرست آسیب دیدگان از کرونا مشخص شد و پراکندگی و دهک‌های آنان مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: آماری که قابل توجه هستند اعلام شد و قرار شد تحت حمایت قرار گیرند

او گفت: نمایندگان کمیته امداد قرار شد با ارزیابی و بررسی این افراد را تحت حمایت قرار دهند.

برزگر با بیان اینکه بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان 30 شهرستان مورد هدف خود را مورد حمایت قرار دادند، تصریح کرد: بنیاد احسان قرار شد افرادی که سرپرست خود را ناشی از کرونا از دست دادند در 31استان کشور حمایت کند.


او ادامه داد: بسیاری از این افراد تحت حمایت یارانه و بسته معیشتی نیستند و قرار شد این افراد پایش شوند و تحت حمایت یارانه دولتی و بسته حمایتی قرار گیرند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها