کد خبر: 480161
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۱:۱۹:۰۰
| |

محمد مهدی زاهدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

آموزش و پرورش باید به فکر یک پلتفرم برای امتحانات پایان ترم باشد

محمد مهدی زاهدی گفت: با توجه به شرایط فعلی ⁧‫ویروس کرونا‬⁩ و نگرانی به حق خانواده ها انتظار می رفت ⁧‫وزارت آموزش و پرورش‬⁩ در طول 14 ماه گذشته نسبت به استقرار یک ⁧‫پلتفرم برگزاری آزمون استاندارد‬⁩ اقدام می نمود تا امکان برگزاری آزمون ها به صورت حضوری‬⁩ و ⁧‫غیر حضوری‬⁩ فراهم شود.

آموزش و پرورش باید به فکر یک پلتفرم برای امتحانات پایان ترم باشد
کد خبر: 480161
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۶ ۱۱:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد مهدی زاهدی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نزدیک شدن به ایام امتحانات دانش آموزان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش ایسنا، زاهدی در صفحه شخصی خود پیرامون این مبحث گفت: با توجه به شرایط فعلی ⁧‫ویروس کرونا‬⁩ و نگرانی به حق خانواده ها از سلامتی فرزندان، انتظار می رفت ⁧‫وزارت آموزش و پرورش‬⁩ در طول 14 ماه گذشته نسبت به استقرار یک ⁧‫پلتفرم برگزاری آزمون استاندارد‬⁩ اقدام می نمود تا امکان برگزاری آزمون ها به صورت حضوری‬⁩ و ⁧‫غیر حضوری‬⁩ فراهم شود. فرصت هنور باقیست.

چند روز گذشته وزیر آموزش و پرورش گفت: امتحانات به دو صورت حضوری و غیرحضوری است. اصرار داریم که امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری برگزار شوند. این سوال مطرح شده است که "چرا در چنین شرایطی روی امتحانات حضوری تکیه می شود؟" ما به طور قطع بدون هماهنگی با ستاد ملی کرونا و رعایت ملاحظات، سفارش ها و پروتکل های بهداشتی کاری انجام نخواهیم داد.

حاجی میرزایی همچنین توضیح داد که این کار زمانی انجام می شود که با مسئولین بهداشت هماهنگ شده باشد و از این جهت نگرانی وجود ندارد. اما این کار به خاطر شما دانش آموزان است زیرا امتحانات این دو پایه امتحانات تاثیرگذاری است و در آینده شغلی و تحصیلی تان اثرگذار است و اگر غیرحضوری باشد احتمال تضعیف حقوق شما وجود دارد و نگرانی هایی پیرامون همسانی نمره دهی و سنجش تحصیلی دانش آموزان ایجاد می شود. باید امتحانات یکسانی برگزار و مطمئن باشیم حق هیچ دانش آموزی تضعیف نمی شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها