کد خبر: 486370
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۲:۱۲:۰۰
| |

محسن هاشمی‌رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران:

موضوع رد صلاحیت‌ها را جدی پیگیری خواهم کرد

رئیس شورای شهر تهران گفت: درباره خرید واکسن وقتی اجازه می‌دهیم بخش خصوصی وارد این موضوع شود، تقاضا زیاد می‌شود لذا قیمت برای کشور بالا می‌رود و موضوع خرید واکسن دچار تردید شده است. بهتر است شهرداری وارد این رویه نشود و با همان روال واکسیناسیون عمومی حرکت کند.

موضوع رد صلاحیت‌ها را جدی پیگیری خواهم کرد
کد خبر: 486370
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۲:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن هاشمی‌رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امروز بحث واکسن تاکسیرانان بود اما واکسیناسیون امری ملی است و باید این طرح به صورت ملی پیگیری شود.

به گزارش مهر، وی افزود: درباره خرید واکسن هم وقتی اجازه می‌دهیم بخش خصوصی وارد این موضوع شود، تقاضا زیاد می‌شود لذا قیمت برای کشور بالا می‌رود و موضوع خرید واکسن دچار تردید شده است. لذا شهرداری نیز با ورود به این بحث دچار بحران می‌شود و بهتر است شهرداری وارد این رویه نشود و با همان روال واکسیناسیون عمومی حرکت کند.

هاشمی در خصوص رد صلاحیت اعضای شورای شهر پنجم نیز ابراز داشت: اگر ما در انتخابات شوراها نگاه حذفی داشته باشیم، تعداد شرکت کنندگان در انتخابات کاهش می‌یابد و یکی از روش‌های پرشور کردن انتخابات رقابت سالم است. متأسفانه این رد صلاحیت‌ها تأثیر منفی خواهد گذاشت.

رئیس شورای شهر افزود: البته در این زمینه اعتراض شد و جای تشکر دارد که بخشی از اعضای شورای شهر مجدداً تأیید صلاحیت شدند.

هاشمی ادامه داد: بنده در تلاشم تا با هیئت مرکزی نظارت وارد مذاکره شویم و بتوانیم باقی افراد شورا را نیز تأیید صلاحیت کنیم. شورای شهر پنجم به ویژه در راستای منویات رهبری مانند موضوع فضای سبز، باغات و شهر فروشی به خوبی عمل کرده است. موضوع شفافیت نیز در شورای شهر به خوبی انجام شد و این درست نیست که به خاطر رقابت‌های سیاسی زحمات اعضای شورا را زیر سوال برده و بدون دلیل آنها را رد کنیم.

وی تصریح کرد: بنده قطعاً موضوع رد صلاحیت‌ها را پیگیری جدی خواهم کرد و تا مقامات بالای هیئت نظارت خواهم رفت و پیگیری می‌کنیم تا 5 نفر دیگر شورا نیز تأیید صلاحیت شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها