کد خبر: 489028
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۰:۵۳:۰۰
| |

چهره‌های سیاسی هم نسبت به قطعی مکرر برق واکنش نشان دادند

چهره‌های شناخته شده کشور در خصوص قطعی چند روز اخیر برق واکنش نشان دادند و عملکرد وزارت نیرو را مورد تمسخر و البته نقد قرار دادند.

چهره‌های سیاسی هم نسبت به قطعی مکرر برق واکنش نشان دادند
کد خبر: 489028
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ ۱۰:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در روزهای اخیر قطعی مکرر برق در طول روز باعث جنجال و نارضایتی مردم و واکنش برخی از مسئولان شده است. قطع شدن برق در این برهه زمانی با توجه به افزایش دمای هوا، فصل امتحانات دانش‌آموزان و دانشجویان و البته از کار افتادن چند ساعته کسب و کارها داد همه را در آورده است. حتی پزشکان بیمارستان‌ها هم از قطعی مکرر برق در این روزها ابراز نگرانی کرده اند و به گفته آن‌ها ادامه این روند سبب خراب شدن واکسن‌های کرونایی و البته سوختن یخچال های نگهداری از این واکسن‌ها می‌شود.

به گزارش اعتماد آنلاین ، چهره‌های سیاسی هم مستثنی نیستند و به روش‌های مختلف نسبت به قطع برق واکنش نشان داده‌اند.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس یازدهم و داوطلب نامزدی در انتخابات در حساب کاربری خود در توییتر با کنایه به قطعی برق، خبر اینترنت رایگان یک ماهه به مردم را مورد تمسخر قرار داده است. او در توییتر نوشته است که آب و برق مردم را قطع نکنید، اینترنت رایگان یک ماهه پیشکش.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی

همچنین محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در حساب کاربری خود درتوییتر با اشاره به شایعات مطرح شده پیش از ثبت‌نام‌های انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 مبنی بر احتمال کاندیداتوری رضا اردکانیان، وزیر نیرو نسبت به قطعی مکرر برق واکنش نشان داد.

ابطحی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها