کد خبر: 489909
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۲:۱۰:۴۶
| |

سید مناف هاشمی:

شهرداری روزانه حدود 2 میلیارد از محل فروش طرح ترافیک درآمد دارد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شهرداری از محل فروش طرح ترافیک روزانه یک تا 2 میلیارد درآمدزایی می کند.

شهرداری روزانه حدود 2 میلیارد از محل فروش طرح ترافیک درآمد دارد
کد خبر: 489909
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۵ ۱۲:۱۰:۴۶

اعتمادآنلاین| سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص درآمد شهرداری از محل فروش طرح ترافیک گفت: روزانه یک تا 2 میلیارد از محل طرح ترافیک درآمد داریم.

به گزارش مهر، وی درباره اثرات محیط زیستی اجرای طرح ترافیک در تهران اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: مسئولان شرکت کنترل آلودگی هوا باید در این باره توضیح دهند.

هاشمی درباره خساراتی که از محل لغو طرح ترافیک و کاهش به شهرداری وارد شده است، گفت: بیش از پنج تا 6 بار در ستاد کرونا گزارش خود را از تعطیلی و کاهش طرح ارائه دادیم و نتیجه این گزارش این بود که تأثیرات لغو طرح ترافیک در کاهش مسافر کمتر از پنج درصد بوده است و حتی سفرهای غیر ضروری را افزایش داده و در طول خطوط، سفرهای خودروها 300 درصد در بعضی شرایط رشد داشته است.

وی تاکید کرد: مسئولان امر معتقدند لغو طرح ترافیک بار روانی مثبتی برای جامعه دارد و در این شرایط به کمک می‌آید و ما هم از تصمیم آنها تبعیت می‌کنیم.

معاون شهردار تهران تاکید کرد که درآمد شهرداری در این حوزه به حدود 60 درصد در سال 99 کاهش یافته است. و از برآوردهای کسب درآمد تا 500 میلیاردی به کسب درآمد 100 میلیاردی رسیدیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها