کد خبر: 502940
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۱۳:۰۳:۲۵
| |

ساعات کار ادارت سیستان و بلوچستان اعلام شد

روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای ساعات کار تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در این استان اعلام شد. همچنین تمامی سازمان‌ها بنا به وضعیت قرمز استان، از فردا (شنبه 19 تیرماه) با حضور یک سوم کارکنان فعال هستند.

ساعات کار ادارت سیستان و بلوچستان اعلام شد
کد خبر: 502940
|
۱۴۰۰/۰۴/۱۸ ۱۳:۰۳:۲۵

اعتمادآنلاین| روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای ساعات کار تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی در این استان اعلام شد.

به گزارش ایرنا، پیرو تصویب‌نامه هیات وزیران مبنی بر تعطیلی روزهای پنجشنبه و ‌اعلام ساعت کار ادارات و سازمان‌های دولتی تا پایان مرداد سالجاری؛ به اطلاع مردم استان می‌رساند؛ با توجه به طلوع زودهنگام آفتاب و شدت گرمای هوا در این استان ساعت کار تمامی سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی از فردا شنبه نوزدهم تیرماه تا اطلاع بعدی از ساعت 6 تا 12:30 است.


همچنین تمامی سازمان‌ها، ادارات، نهادها، بانک‌ها و دستگاه‌های قضایی بنا به شرایط شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان، از فردا (شنبه) با حضور یک سوم کارکنان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعال هستند.

گفتنی است فعالیت بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات‌رسان اعم از آتش‌نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه طبق روال معمول ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها