کد خبر: 507928
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۱۳:۱۲:۵۲
| |

فرماندار گناوه: زلزله امروز خسارتی نداشت

فرماندار گناوه گفت: زلزله 4.3 ریشتری بامداد روز جمعه در این شهرستان که موجب هراس مردم شد، هیچ خسارت جانی و مالی نداشت.

فرماندار گناوه: زلزله امروز خسارتی نداشت
کد خبر: 507928
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۱۳:۱۲:۵۲

اعتمادآنلاین| فرماندار گناوه گفت: زلزله 4.3 ریشتری بامداد روز جمعه در این شهرستان که موجب هراس مردم شد، هیچ خسارت جانی و مالی نداشت.

به گزارش ایرنا، این زمین لرزه هنگامی رخ داد که مردم در خواب عمیق بودند و به محض به لرزه درآمدن خانه های خود با ترس و لرز سر از بالین برداشتند و سراسیمه خود را به حیاط منزل رساندند.

زمین لرزه، به شدت ساختمان‌ها و در و پنجره‌ها را تکان داد و حتی مردم منطقه بندرریگ نیز که در فاصله 22 کیلومتری مرکز شهرستان گناوه قرار دارد آن را احساس کردند.

این زمین لرزه علاوه بر شهرهای گناوه و ریگ در روستاهای شول .کلر کمالی .تاجملکی .بهمنیاری .اسلام آباد فخراوری محمدصالحی و گماران نیز باعث ترس و اضطراب مردم شد.

این زلزله بین روستای تاجملکی و اسلام آباد بخش مرکزی گناوه به وقوع پیوسته است و موقعیت آن نشان می دهد مکان زلزله در همان محل زلزله 5.9 ریشتری 29 فروردین امسال بوده است.

فرماندار گناوه گفت: زمین لرزه بامداد روز جمعه براساس پیگیری و گزارش های دریافتی تا این لحظه خسارتی دربرنداشته است.

غلامرضا مهرجو افزود: براساس پیگیری صورت گرفته بخشدار مرکزی و جمعیت هلال احمر شهرستان از روستاهای نزدیک کانون زلزله شامل تاجملکی و بهمنیاری شرقی و غربی خسارتی به بار نیاورده است.

بنابه گزارش موسسه ژئوفیزیک تهران زلزله ای به قدرت 4.3 درمقیاس ریشتر در عمق 10کیلومتری زمین درساعت 4.17:26بامداد جمعه هشتم مرداد1400 بندرگناوه را لرزاند.

کانون این زلزله در موقعیت جغرافیایی عرض شمالی 29.74 و طول شرقی 50.58 ثبت شده است.

شهرستان گناوه در 110 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها