کد خبر: 507939
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۱۴:۲۷:۵۳
| |

امام جمعه سمنان خداحافظی کرد/ شاهچراغی: حرمت امام جمعه جدید بر همه واجب است

سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان خداحافظی کرد و گفت:‌ حرمت امام جمعه جدید بر همه واجب است.

امام جمعه سمنان خداحافظی کرد/ شاهچراغی: حرمت امام جمعه جدید بر همه واجب است
کد خبر: 507939
|
۱۴۰۰/۰۵/۰۸ ۱۴:۲۷:۵۳

اعتمادآنلاین| سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه این هفته مرکز استان، با مردم خداحافظی کرد.

به گزارش فارس، امام جمعه سمنان در سخنانی گفت: مردم ولایتمدار و شهیدپرور سمنان 20 سال در سرما و گرما در نماز جمعه‌ها حضور پیدا کردند و خطبه‌های بنده را شنیدند و امروز باید از همه آنها تشکر کنم.

شاهچراغی بیان کرد: امام جمعه‌های موقتی هم در سمنان داشتیم که امروز در حیات هستند و برخی به دیار باقی شتافته‌اند، از آنها هم قدردانی می‌کنم که بازوهای من بودند و در روزهایی که نمی‌توانستم در نماز جمعه حضور یابم، با خطبه‌های قوی خودشان نماز جمعه را اقامه می‌کردند.

او گفت: از ستاد نماز جمعه، مسؤول دفتر خود، آیت‌الله سیداحمد خاتمی مشاور خود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امامان جمعه، علما و مسؤولان استان که در این سال‌ها در کنار ما بودند، سپاسگزارم.

امام جمعه سمنان خطاب به مردم هم گفت: بدانید تا نفس می‌کشم، در خدمت شما هستم و به این خدمتگزاری افتخار می‌کنم؛ تا جمعه آینده امام جمعه جدید توسط رهبری معرفی می‌شود و حرمت او بر همه لازم و واجب است و من هم همراه و حامی او هستم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها