کد خبر: 508972
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۵ ۰۸:۰۸:۰۰
| |

علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیربت بیماری کرونا در کلان شهر تهران:

107 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران فعال است

فرمانده عملیات مدیربت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: در حال حاضر 107 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران فعال است.

107 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران فعال است
کد خبر: 508972
|
۱۴۰۰/۰۵/۱۵ ۰۸:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیربت بیماری کرونا در کلان شهر تهران گفت: یکی از راهبردهای افزایش واکسیناسیون کرونا در کشور از جمله تهران بیشتر شدن مراکز تجمیعی واکسیناسیون است.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: توسعه این مراکز بدون مشارکت سایر دستگاه ها تقریبا میسر نیست و خوشبختانه از روزهای آغازین واکسیناسیون کرونا دستگاه هایی مانند ارتش در این موضوع وارد شدند.

زالی بیان داشت: این مجموعه ها همه ظرفیت خود را برای توسعه واکسیناسیون کرونا در اختیار وزارت بهداشت قرار داده اند.

فعالیت 107 مرکز واکسیناسیون کرونا در تهران

فرمانده عملیات مدیربت بیماری کرونا در کلان شهر تهران اظهار داشت: در حال حاضر 107 مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران فعال است.

زالی افزود: هر کدام از مراکز تهران در یک شیفت کاری حداقل هزار دز واکسن تزریق می کنند. به همین دلیل ظرفیت تزریق بیش از 100 هزار دز واکسن در تهران وجود دارد.

وی بیان داشت: روز 11 مرداد ماه 77 هزار دز واکسن در مراکز تهران تزریق شد. ظرفیت تزریق حداقل 30 هزار دز تزریق واکسن را نیز داریم.

زالی تاکید کرد: لازمه این کار تامین کافی واکسن در تهران است که به نظر می رسد با توجه به تولیدات داخلی و افزایش واردات واکسن، این کار محقق خواهد شد.

تاکنون 11 میلیون و 138 هزار و 741 نفر دز اول واکسن کرونا و 2 میلیون و 885 هزار و 294 نفر نیز دز دوم در کشور تزریق شده و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به 14 میلیون و 24 هزار و 35 دز رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها