کد خبر: 512715
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۰۹:۱۲:۱۵
| |

قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار خوزستان:

وضعیت کرونا در خوزستان خوب نیست

استاندار خوزستان گفت: وضعیت کرونا در خوزستان حال و روز خوبی ندارد و متاسفانه به طور متوسط روزانه 60 نفر در خوزستان بر اثر کرونا فوت می‌کنند اگرچه وضعیت آمار بهبودیافته‌ها بهتر شده است.

وضعیت کرونا در خوزستان خوب نیست
کد خبر: 512715
|
۱۴۰۰/۰۶/۱۲ ۰۹:۱۲:۱۵

اعتمادآنلاین| استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت موج کرونا در استان خوزستان عنوان کرد: وضعیت کرونا در خوزستان حال و روز خوبی ندارد و متاسفانه به طور متوسط روزانه 60 نفر در خوزستان بر اثر کرونا فوت می‌کنند اگرچه وضعیت آمار بهبودیافته‌ها بهتر شده است.

وی گفت: 472 هزار و 604 نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مثبت قطعی بوده‌اند. از ابتدای شیوع کرونا 462 هزار و 357 بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. در این مدت بیش از 8 هزار فوتی داشته‌ایم و بیش از 2 هزار نفر نیز فوتی مشکوک بوده‌اند که می‌توان گفت مجموعا بیش از 10 هزار فوتی کرونا در استان خوزستان داشته‌ایم که نشان می‌دهد وضعیت خوب نیست.

سلیمانی‌دشتکی با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در استان خوزستان افزود: در خوزستان روزانه ظرفیت تزریق 35 تا 40 هزار دوز واکسن وجود دارد. گاهی تزریق واکسن با بن‌بست مواجه می‌شود و متوقف می‌شود اما مجدد از سر گرفته می‌شود. در هفته آینده واکسن زیادی وارد استان خوزستان خواهد شد و روز جمعه نیز حدود 100 دوز واکسن وارد خوزستان می‌شود و به سرعت واکسیناسیون را از جمعه بعد از ظهر یا از روز شنبه آغاز می‌کنیم.

وی گفت: اگر همه دنیا، دولت و نظام بسیج شوند و همه امکانات را فراهم کنند اما مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و در اجتماعات حاضر شوند، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت بنابراین مردم ماسک بزنند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها