کد خبر: 523143
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ۱۰:۴۹:۰۰
| |

سردار حاجیان سخنگوی ناجا :

فاز اول هوشمندسازی پلیس اجرایی شده است/ استفاده از تجهیزات نوین در مرزها در دستور کار پلیس

سردار حاجیان گفت: فاز اول هوشمندسازی پلیس با ارائه 18 خدمت با استفاده از هوش مصنوعی اجرایی شده و مردم نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

فاز اول هوشمندسازی پلیس اجرایی شده است/ استفاده از تجهیزات نوین در مرزها در دستور کار پلیس
کد خبر: 523143
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۸ ۱۰:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار مهدی حاجیان، سخنگوی نیروی انتظامی، با اشاره به الکترونیک شدن مرزها توسط ناجا گفت: نیروی انتظامی هوشمندسازی را در چندین فاز در دستور کار قرار داده است یکی از آن‌ها مربوط به هوش فردی و سازمانی است که به نیروی انسانی بازمی‌گردد.

به گزارش برنا، او با اشاره به اینکه در هوش فردی افراد باید بتوانند از فناوریهای نوین استفاده کنند و قدرت تحلیل داده‌ها و داده کاوی داشته باشند، افزود: در حوزه استفاده از فناوری‌های نوین و الکترونیک شدن خدمات، استفاده از هوش مصنوعی را در دستور کار قرار داریم و تحت عنوان پلیس هوشمند، استفاده از تجهیزات نوین را در مرزها، کشف جرم، پیشگیری از جرم، ردیابی و شناسایی مجرمان و ... در نظر گرفته‌ایم.



سردار حاجیان بیان کرد: پلیس درحال حاضر تجهیزات نوین خوبی در مرزها دارد. بانک‌های اطلاعاتی مناسبی در اختیار ماست و می‌توانیم اینطور بگوئیم که فاز اول هوشمندسازی پلیس با ارائه 18 خدمت با استفاده از هوش مصنوعی اجرایی شده و مردم نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

سخنگوی ناجا درباره آخرین اخبار از کشفیات مواد مخدر در مرزها، تصریح کرد: جمهوری اسلامی به دلیل اینکه در همسایگی کشوری مانند افغانستان قرار دارد، خط اول مبارزه با مواد مخدر در جهان محسوب می‌شود و ما برای حفظ سلامت مردم جهان شهید می‌دهیم.



او افزود: طی سال گذشته بیش از هزار تن مواد مخدر کشف شد که این رقم رکورد تاریخی بود. اگر جمهوری اسلامی در این حوزه مبارزه نکند بخشی از این مواد در داخل کشور رسوب و بخش دیگر در خارج از کشور میلیون‌ها نفر را گرفتار می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها