کد خبر: 525834
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۲۱:۵۶:۰۰
| |

تقدیر فرمانده نیروی انتظامی ایران از وزیر ورزش و جوانان

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از وزیر ورزش و جوانان به دلیل مساعدت، توجه کافی و زحمات خالصانه در برگزاری موفقیت‌آمیز سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی نظامیان جهان (سیزم) قدردانی کرد.

تقدیر فرمانده نیروی انتظامی ایران از وزیر ورزش و جوانان
کد خبر: 525834
|
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ ۲۱:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سرتیپ پاسدار حسین اشتری از سیدحمید سجادی به دلیل مساعدت، توجه کافی و زحمات خالصانه در برگزاری موفقیت‌آمیز سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی نظامیان جهان (سیزم) قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، وی عنوان کرد: در شرایطی که دشمن تلاش دارد، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را با اعمال تحریم های ظالمانه و در سایه نابسامانی های اقتصادی و اجتماعی بشکند، تیم کشتی نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران با عنایت خداوند بزرگ و احراز مقام های اول و دوم در رشته های فرنگی و آزاد و با کسب نتیجه شایسته در این عرصه مهم جهانی، موجبات شعف و شادی مردم و خرسندی رهبر معظم انقلاب را فراهم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ایران ادامه داد: این موفقیت با شکوه ورزشی و رسانه ای شدن و انعکاس اخبار آن در سطح جهان، سبب افزایش ثبات و عظمت ایران اسلامی در بین سایر کشورها شد و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت انقلابی و خداجوی ایران اسلامی افزود.

وی افزود: این مهم مرهون حمایت‌ها و پشتیبانی‌های بی‌دریغ جنابعالی و همکاران گرامیتان است که در مسیر اجرای باشکوه این مسابقات و برافراشته شدن پرچم مقدس ایران اسلامی، ناجا را یاری کردند.

سرتیپ پاسدار حسین اشتری گفت: اینجانب بر خود واجب و لازم می‌دانم از مساعدت، توجه کافی و زحمات خالصانه حضرتعالی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مدیر کل دفتر حراست وزارت ورزش و جوانان و سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تهران و سایر همکاران در انجام موفقیت‌آمیز این رویداد مهم بین المللی تشکر و قدردانی کنم.

سی و پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی نظامیان جهان(سیزم) به میزبانی کشورمان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز بر سکوی نخست این رقابت‌ها تکیه زد.

در رقابت های کشتی آزاد نظامیان جهان (سیزم) نمایندگان کشورمان با کسب 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 2 مدال برنز بعنوان نایب قهرمانی دست یافتند و روسیه مقام نخست را کسب کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها