کد خبر: 536308
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۸:۱۱:۱۳
| |

توزیع ۲۰ هزار بسته کمک مؤمنانه در دهه فجر در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در ادامه نهضت کمک مؤمنانه توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در دهه فجر در استان انجام می‌شود.

توزیع ۲۰ هزار بسته کمک مؤمنانه در دهه فجر در استان مرکزی
کد خبر: 536308
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۸:۱۱:۱۳

سردار محسن کریمی عصر امروز در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) استان با بیان اینکه انقلاب اسلامی خلق‌کننده دستاوردهای عظیم در حوزه‌های مختلف است و یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب خودباوری است اظهار کرد: حضرت امام(ره) با تشکیل انقلاب به مردم «ما می‌توانیم» را آموختند و نشان دادند که با داشتنروحیه دینی و انقلابی هیچ‌گونه بن‌بستی وجود ندارد.

​به گزارش فارس، وی افزود: سپاه و بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون در کنار مردم بوده و در مقاطع سخت و بحرانی با مجاهدت و پای کار آوردن همه ظرفیت‌ها به مردم خدمت‌رسانی بی‌منت ارائه کرده که یکی از مهمترین برنامه‌های دهه فجر امسال خدمت‌رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در دهه فجر، بیان کرد: در ادامه نهضت کمک مؤمنانه توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در دهه فجر به همت سپاه روح‌الله در استان انجام می‌شود و بیش از ۵۰۰ گروه جهادی در این رزمایش مشارکت می‌کنند.

کریمی ادامه داد: توزیع ۷۰ سری جهیزیه، اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی، اعزام گروه‌های جهادی تخصص محور به روستاها و مناطق محروم و بهره‌برداری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی از دیگر اقدامات مهم سپاه و بسیج با رویکرد خدمت‌رسانی به مردم در دهه فجر است و بیش از ۵۰ عنوان خدمت‌رسانی به مردم در قالب نهضت کمک مؤمنانه و طرح شهید سلیمانی به مردم ارائه می‌شود.

وی اضافه کرد: در قالب قرارگاه کمک مؤمنانه استان مرکزی با دبیری بسیج سازندگی سپاه روح‌الله از ابتدای بیماری کرونا تاکنون ۴۴۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده و در مجموع تا به امروز بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان خدمات در قالب نهضت کمک مؤمنانه در استان مرکزی به مردم ارائه شده و نهضت کمک مؤمنانه و خدمت‌رسانی به مردم با قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: مرحله قبلی رزمایش کمک مؤمنانه به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام و بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی توزیع شد که در ایام‌الله دهه فجر یک مرحله دیگر با توزیع  ۲۰ هزار بسته معیشتی انجام می‌شود و همچنین به مناسبت عید نوروز برنامه نهضت کمک مؤمنانه نیز پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها