کد خبر: 538389
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۲۱:۵۰:۱۱
| |

کشف انبارهای کالاهای اساسی احتکار شده در مهاباد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف انبار کالاهای اساسی احتکار شده در شهرستان مهاباد، خبر داد.

کشف انبارهای کالاهای اساسی احتکار شده در مهاباد
کد خبر: 538389
|
۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۲۱:۵۰:۱۱

سردار "مسعود خرم نیا" فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی اقلام اساسی توسط شخصی در یک انباری در سطح شهرستان "مهاباد"، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش فارس، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی، وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپوی کالاهای اساسی شده و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه، در بازرسی از انبار،  85 کیسه 50 کیلویی (4 هزار و 250کیلوگرم) کود شیمیایی، 50 تن گندم و  10 تن نخود که به صورت غیر مجاز دپو شده بودند، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده 7 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار خرم نیا در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها