کد خبر: 539035
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۶:۱۵:۱۳
| |

استاندارقزوین:

تالارهای قزوین با ۳۰ درصد ظرفیت بازگشایی شوند

استاندار قزوین گفت: در حال حاضر باید به تالارهای پذیرایی اجازه دهیم که با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کار خود را آغاز کنند؛ اما باید صرفاً به تالارهایی مجوز فعالیت دهیم که مسئولین و کارکنان آن تالار پذیرایی روند واکسیناسیون خود را تکمیل کرده باشند.

تالارهای قزوین با ۳۰ درصد ظرفیت بازگشایی شوند
کد خبر: 539035
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۱ ۱۶:۱۵:۱۳

محمدمهدی اعلایی در ستاد مقابله با کرونای استان قزوین که امروز یکم اسفند در دفتر استاندار قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در حوزه محدودیت‌های کرونایی با توجه به وضعیت استان باید فضای تسهیلگری ایجاد کنیم، محدودیت‌های اعمال شده با توجه به شرایط زمانی و تعداد بیماران اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایان سال باید بررسی کنیم که چه میزان از محدودیت‌ها باید رعایت شود، ایامی که گذشت با توجه به مناسبت‌ها ایامی بود که میزان برگزاری عروسی‌ها زیاد بود اما با توجه به شیوع کرونا ناچار بودیم که تالارهای پذیرایی را تعطیل کنیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: نگران افزایش کرونا و عدم خدمت‌رسانی بودیم اما شرایط طوری پیش‌ رفت که سناریوها و پیش‌بینی بدبینانه‌ محقق نشد و حالا باید تسهیلگری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید به تالارهای پذیرایی اجازه دهیم که با ۳۰ درصد ظرفیت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کار خود را آغاز کنند؛ اما باید صرفاً به تالارهایی مجوز فعالیت دهیم که مسئولین و کارکنان آن تالار پذیرایی روند واکسیناسیون خود را تکمیل کرده باشند؛ همچنین باید بین تالارهایی که قوانین را رعایت کردند و افرادی که قوانین را اجرایی نکردند تفاوت قائل شویم و با متخلفین برخورد کنیم.

اعلایی بیان کرد: استفاده از کد QR نیز برای تالارها و کلیه صنوف ضروری است، هر شغلی در شرایطی مجوز ادامه فعالیت دارد که کلیه کارکنان آن‌ واکسن تکمیلی دریافت کرده باشند، در شرایط عادی نیستیم و با واکسیناسیون می‌توانیم به  سمت عادی شدن حرکت کنیم.

وی در پایان از مردم استان قزوین خواست که واکسیناسیون را جدی بگیرند و هر چه زودتر روند واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها