کد خبر: 543615
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۸:۲۴:۲۵
| |

ایستگاه‌های خط ۷ متروی تهران تکمیل می‌شود/ تکمیل نواقص خطوط مترو در سال آینده

مدیرعامل متروی تهران با اشاره به اینکه در اوایل سال آینده ایستگاه ۱۷ شهریور در خط ۷ افتتاح می شود، گفت: ایستگاه میدان کتاب و دادمان نیز در نیمه دوم سال آتی افتتاح می شود.

ایستگاه‌های خط ۷ متروی تهران تکمیل می‌شود/ تکمیل نواقص خطوط مترو در سال آینده
کد خبر: 543615
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۸:۲۴:۲۵

مسعود درستی مدیرعامل شرکت متروی تهران در حاشیه آیین بهره برداری همزمان از پروژه‌های شبکه مترو تهران و ۵۶ پروژه شهری منطقه ۲، گفت: امروز در مجاورت پارک گفتگو فاز اول ایستگاه متروی بوستان گفتگو که در شاخه شمالی جنوبی خط ۷ واقع شده است، افتتاح شد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه با افتتاح این ایستگاه این شاخه تکمیل می شود، گفت: همچنین ورودی شرقی مدافعان سلامت که بسیار از لحاظ عبور و مرور  مهم است افتتاح خواهد شد.

درستی گفت: بهسازی و بازگشایی ایستگاه بلوار قیام که سالها محل پروژه های عمرانی بوده است و به عنوان شفت پشتیبان و استفاده می شد بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: برای ساخت این ایستگاه ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و دارای یک مجتمع ایستگاهی خواهد بود.

مدیرعامل متروی تهران با اشاره به اینکه در اوایل سال آینده ایستگاه ۱۷ شهریور در خط ۷ افتتاح می شود، ابراز داشت: ایستگاه میدان کتاب و دادمان نیز در نیمه دوم سال آتی افتتاح می شود.

به گفته وی با افتتاح ایستگاه تختی که مشکل استملاک دارد در پایان سال اینده امیدواریم افتتاح خط ۷ مترو تکمیل می‌شود.

درستی تمرکز این شرکت را فع نواقص خطوط ۶ و ۷ و تکمیل پایانه های در دست افتتاح بهره برداری و تکمیل  نواقص ۳ و ۴ دانست و گفت: ۴ خط در برنامه جامع دیده شده که  موضوعات مطالعات مهندسی اش در دست انجام خواهد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها