کد خبر: 586894
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۰:۱۰:۵۳
| |

فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) مطرح کرد:

آمادگی سپاه قم برای اجرای اقدامات فرهنگی ویژه دانشجویان

فرمانده سپاه قم با اشاره به اجرای اردوهای راهیان پیشرفت به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: حضور دانشجویان در این اردوها موجب بی اثر شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

آمادگی سپاه قم برای اجرای اقدامات فرهنگی ویژه دانشجویان
کد خبر: 586894
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۰:۱۰:۵۳

سردار محمد رضا موحد در دیدار با رئیس دانشگاه قم، با تاکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید برای دانشجویان غیربومی برنامه ویژه داشته باشند، گفت که سپاه استان قم برای اجرای طرح‌ها و اقدامات فرهنگی ویژه دانشجویان آمادگی خود را اعلام می‌کند و در این راستا از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی، طلاب و اساتید بهره می‌گیرد.

به گزارش مهر، فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم از برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم و مشارکت اقشار مختلف مردم یاد کرد و افزود: امیدواریم در کنگره بعدی شاهد افزایش مشارکت دانشجویان و جامعه دانشگاهی باشیم.

وی با اشاره به اجرای اردوهای راهیان پیشرفت به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: حضور دانشجویان در این اردوها موجب بی اثر شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

فرمانده سپاه استان قم از آغاز اعزام اردوهای راهیان نور یاد کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت دانشگاه‌ها در اسفندماه امسال حجم قابل توجهی از دانشجویان و اساتید را به مناطق دفاع مقدس اعزام کنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها