کد خبر: 597716
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۱۷:۳۰:۱۲
| |

سردار سلامی:

امیدواریم مردم خوی برای ایام نوروز و ماه رمضان در منازل خود ساکن شوند

فرمانده کل سپاه گفت: با تاکید بر اینکه تلاش‌های ارزنده‌ای در ترمیم منازل آسیب‌دیده از زلزله صورت گرفته است، عنوان کرد: بهترین راه این است که خانواده‌ها به سرعت به خانه‌های خود بازگردند، امیدواریم مردم برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در منازل خود ساکن شوند.

امیدواریم مردم خوی برای ایام نوروز و ماه رمضان در منازل خود ساکن شوند
کد خبر: 597716
|
۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۱۷:۳۰:۱۲

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روند بازسازی در مناطق زلزله زده خوی آغاز شده و امیدواریم مردم برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در منازل خود ساکن شوند.

به گزارش مهر، سردار حسین سلامی ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی با بیان اینکه تمامی گروه‌های مهندسی و جهادی و امکانات سپاه برای آواربرداری در مناطق زلزله زده خوی بسیج شده‌اند، افزود: همه تلاش‌ها بر این جهت متمرکز شده تا مردم هرچه سریع‌تر از این شرایط خارج شوند و مشکلات مردم به سرعت رفع شود و سپاه تا پایان مشکلات مردم کنار آن‌ها خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تلاش‌های ارزنده‌ای در ترمیم منازل آسیب‌دیده از زلزله صورت گرفته است، عنوان کرد: بهترین راه این است که خانواده‌ها به سرعت به خانه‌های خود بازگردند، امیدواریم مردم برای ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در منازل خود ساکن شوند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به لزوم بازگشت سریع به وضع قبل از زلزله گفت: مردمی که منازلشان آسیب ندیده به دور از فضای نگرانی و شایعات می‌توانند به خانه‌های خود برگردند، تا پایان مشکلات مردم در کنارشان می‌مانیم و تنهایشان نخواهیم گذاشت.

سلامی خاطرنشان کرد: سپاه در کنار مجموعه دولت و سایر ارگان‌ها تمام امکانات خود را جهت کاهش مشکلات مردم و بازسازی سریع خانه‌های تخریبی گسیل کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها